mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Grafikkort / skærm problemer

Reply

Thread Tools
Old 17 januar 2008, 16:54
Ny Medlem Gruppen

Default Grafikkort / skærm problemer

Jeg vil forsøge at gøre det så kort som muligt.

I det seneste måttet format og genindlæs mit OS på min computer. Jeg har en Dell Dimension 4600 kører Windows XP Home.

Min skærm er en Dell E773c farveskærm.

Mit kort er et NVIDIA GeForce FX 5200.

Når jeg højreklikke på skrivebordet og vælge Egenskaber for at komme til "Egenskaber for skærm" Jeg vil gå til fanen Indstillinger. Det siger Display: (Standard Monitor). Det plejede at sige, hvad mine grafikkort var.

I min Enhedshåndtering Video Controller (VGA kompatibel) er en af de 4 ting med de spørgsmål, varemærke og udråbstegn.

Nr. hvor i Enhedshåndtering virker det har en plet med "Display adapter". Det skulle have mit grafikkort under, at jeg tror.

Hvad angår min skærm der er også nogen stedet i enheden manager for monitorer på alle. Jeg har en cd, der fulgte med skærmen, men alt det er dybest fortælle dig, hvordan du skal pleje for at overvåge og hvordan man kan samle det.

Jeg har downloadet den nødvendige drivkraft for mit grafikkort fra www.dell.com og installeret det. Men efter at jeg har installeret det min skærm bliver sort og efter genstart vil det igen sort og ophold sorte lige før det ville være at komme til at logge på skærmen.

Ethvert forslag om at hjælpe mig? ligesom det er virkelig cant spille spil eller gøre meget af noget virkelig.
Old 17 januar 2008, 17:07
Administrator Gruppen

Som du har en Nvidia GFX kortet få drivere til det fra dem, ikke dell.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 januar 2008, 17:15
Ny Medlem Gruppen

jeg rent faktisk henter en forceware førerens ting fra NVIDIA og det stort set var de samme ting.
Old 17 januar 2008, 18:10
Ny Medlem Gruppen

jeg selv forsøgt at afinstallere video controller og derefter genstarte min computer. efter genstart det jeg vil annullere ting, der vil have at jeg skal installere video controller og i stedet kørte føreren installer jeg hentet fra NVIDIA. samme resultater. efter installere skærmen går sort og bliver sort.
Old 17 januar 2008, 20:32
Ny Medlem Gruppen

efter megen Messing rundt med den (timer) Jeg fik det til at vise "Skærmkort" i min Enhedshåndtering og fik mit grafikkort installeret under, at der med den nyeste driver.

desværre det wouldnt arbejde. skærmen ville blive på for samme 10 sekunder derefter gå sort i 10 sekunder, og det gjorde det et par gange og på den måde den 4. gang det kom tilbage skærmen var virkelig underligt at se (intet de rigtige farve og sådan).

Så gik jeg og installeret den gamle driver, der kom på den cd, der fulgte med min computer. Det gjorde ikke arbejde either.It bare gik sorte og forblev sort daværende tidspunkt. så im ud af valgmuligheder, medmindre nogen kan give mig noget mere.
Old 17 januar 2008, 23:37
Donor-Gruppen

Du er nødt til at afinstallere den tidligere drivere (ikke video controller) helt, før anvendelsen af forcewares.

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18. januar 2008, 10:38
Ny Medlem Gruppen

Der er ikke tidligere drivere for at afinstallere. hver gang jeg installere en, og det messer det op jeg bruge et checkpoint for at gå tilbage før denne.
Old 18. januar 2008, 16:04
Donor-Gruppen

Systemgendannelse er dumt og buggy og du sikkert Messing det op mere ved at gå tilbage på denne måde. Hvis du kan se skærmen, der er drivere for at afinstallere. Du er nødt til at gå til System i Kontrolpanel, skal du finde dit kort eller controller, højre clcik, rammes egenskaber, skal du gå til føreren, hit afinstallere driveren. Skærmen bør slukke for et par sekunder, derefter Windows vil geninstallere sin "grundlæggende" driveren og derefter skal du installere den forceware.
Old 18. januar 2008, 17:02
Ny Medlem Gruppen

ja de grundlæggende drivkraft er video controller (VGA kompatibel). Jeg afinstallerede det og derefter installeret forceware.

ive også gjort det samme, og installeret den gamle driver, der fulgte med computeren.

Jeg har endda fjernet videoen controller - genstartet min computer, og når det bringes op, at det ville have mig til at installere video controller Jeg vil afslutte dette og installere mit skærmkort.

Hver gang, og hver måde har jeg prøvet det hasn't arbejdstimer. undertiden skærmen bliver sort og bare blive sort efter installation. nogle gange kan det gå sort og så komme tilbage om et par sekunder, og derefter gå sort og gentage, at et par gange, før det gik sort og forblev sort.

Men efter genstart vil det altid gå sort og forbliver sort når det kom til log på skærmen.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Store problemer med min Geforce 7300LE Grafikkort Den Revolver Grafikkort & Monitors 2 18 marts 2009 11:26
Conecting et andet grafikkort + overvåge dubs89 Grafikkort & Monitors 3 28th Dec 2007 12:53
Spil problemer, mener, at det er grafikkortet jakobi2006 Grafikkort & Monitors 4 14th Dec 2007 08:24
Grafikkort & skærm problemer tosh4574 Grafikkort & Monitors 4 5. sep 2007 17:07
Overvåge eller Grafik Problemer? thwapy Multimedia & Codecs 6 5. jun 2007 14:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.