vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Näytönohjain / seurata ongelmia

Reply

Thread Tools
Old 17 tammikuu 2008, 16:54
Uusi Jäsen

Default Näytönohjain / seurata ongelmia

i yrittää tehdä tämän mahdollisimman lyhyt.

Olen viime aikoina ollut alustaa ja reload minun OS Omassa tietokoneessa. Olen Dell Dimension 4600 Windows XP home.

Oma monitori Dell E773c värimonitori.

Oma kortti on NVIDIA GeForce FX 5200.

Kun oikeus klikkaa työpöydällä ja valitse Ominaisuudet päästä "näyttö ominaisuudet" i mene asetukset-välilehti. Siinä sanotaan Näyttö: (Default Monitor). Se oli tapana sanoa, mitä minun näytönohjain oli.

Minun Laitehallinta Video Controller (VGA Compatible) on yksi niistä 4 asioita kysymyksiin merkki ja huutomerkki.

No missä laite johtaja se on paikan päällä "Display adapter". Se on minun näytönohjain nojalla, että en usko.

Mitä minun seurata ei myöskään paikalla laitteen johtaja seuraa lainkaan. Minulla on cd mukana tulleesta seurata mutta kaikki se on periaatteessa kertoa, miten hoito monitorin ja miten koota.

Olen ladannut tarvittavat kuljettajan minun näytönohjain alkaen www.dell.com ja asentaa sen. Mutta kun olen asentanut sen oma näyttö menee mustaksi ja kun käynnistystä se muuttuu mustaksi ja oleskelun musta oikeus, ennen kuin se olisi päästä lokin näytöllä.

Kaikki ehdotukset auttaa minut ulos? kuten tämä on todella kallistuksen pelata pelejä tai tee paljon mitään.
Old 17 tammikuu 2008, 17:07
Administrator Group

Kuten on Nvidia GFX kortin saada kuljettajat sillä niitä ei dell.

My System: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Emolevy:
HP nForce 560
RAM-muisti:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Laivaostoksista Yhdennetty
Äänikortti:
5.1 Laivaostoksista Yhdennetty
Kiintolevy (t):
250GB 5400RPM SATA300
Optinen asema (t):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Asia / PSU:
Kanta HP
Jäähdytys:
Kanta HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 Mt Virgin Kaapeli
Monitor (t):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17 tammikuu 2008, 17:15
Uusi Jäsen

Olen itse ollut ladata forceware kuljettajan asia NVIDIA ja se aika paljon sama asia.
Old 17 tammikuu 2008, 18:10
Uusi Jäsen

Olen jopa yrittänyt poistamalla video-ohjain ja sitten Uudelleenkäynnistäminen minun tietokone. jälkeen uudelleenkäynnistämisestä haluaisin peruuttaa asia, että haluaa minun asentaa video-ohjain ja sen sijaan juoksi kuljettaja installer i ladata NVIDIA. samat tulokset. asennuksen jälkeen näyttö menee mustaksi ja pysyy mustana.
Old 17 tammikuu 2008, 20:32
Uusi Jäsen

jälkeen paljon Messing noin kanssa (tuntia) sain sen näyttämään "näyttö adapters" minun Laitehallinta ja sain näytönohjaimen asentaa, että uusin ajuri.

valitettavasti se wouldnt työtä. näytön olisi pysyä samankaltaisten 10 sekuntia sitten mustaksi 10 sekuntia ja se, että muutaman kerran ja kuten 4th, kun se tuli takaisin ruudun oli todella outoa HAKU (ei oikea väri ja tällainen).

niin menin ja asentaa vanhan ohjain tuli cd joka tuli minun tietokone. Se didnt työn either.It vain meni mustaksi ja jäi musta siihen aikaan. niin im pois vaihtoehtoja ellei joku voi antaa jotain enemmän.
Old 17 tammikuu 2008, 23:37
Rahoittajien ryhmän

You need to uninstall edellisen kuljettajien (ei video-ohjain) kokonaan ennen soveltamalla forcewares.

My System: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Emolevy:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-muisti:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Äänikortti:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Kiintolevy (t):
80 Gt + 500 Gt
Optinen asema (t):
2x SATA
Asia / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Jäähdytys:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm alkuun
Network / Internet:
Qwest
Monitor (t):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 tammikuu 2008, 10:38
Uusi Jäsen

ei ole edellisen kuljettajien uninstall. aina kun i asentaa, ja se messes sen i käyttää tarkastusasema palata takaisin ennen sitä.
Old 18 tammikuu 2008, 16:04
Rahoittajien ryhmän

Järjestelmän palauttaminen on tyhmää ja viallisista ja olet luultavasti Messing sitä enemmän menee takaisin niin. Jos näet näytössä on kuljettajien uninstall. Sinun täytyy mennä System ohjauspaneelin löytää kortti tai ohjain, oikeus clcik, lyötäviksi kiinteistöä, siirry kuljettajan, lyötäviksi uninstall kuljettaja. Näytön pitäisi sammuttaa vasta muutaman sekunnin ajan ja sitten Windows asentaa uudelleen sen "perusasetus" kuljettajan ja sitten pitäisi asentaa forceware.
Old 18 tammikuu 2008, 17:02
Uusi Jäsen

kyllä perusasetuksen kuljettajan on video-ohjain (VGA-yhteensopiva). i uninstalled ja sitten asentanut forceware.

ive myös tehnyt saman asian ja asentaa vanhan kuljettaja, joka tuli tietokoneen kanssa.

Olen jopa uninstalled videon valvoja - restarted minun tietokone, ja kun se toi esiin, että se halusi minun asentaa video valvoja i vetäytyisi, ja asenna näyttösovittimen.

Joka kerta, ja kaikin tavoin olen yrittänyt sitä hasn't worked. joskus näyttö menee mustaksi ja juuri pysyä musta asennuksen jälkeen. joskus se voi mennä mustaksi ja sitten takaisin päälle muutamaksi sekunniksi ja sitten musta ja toistan, että muutaman kerran ennen kuin se oli musta ja jäi musta.

Mutta kun käynnistä se aina musta ja oleskelun musta aina, kun se sai lokin näytöllä.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.