![]() |
|
| |||
| |||
| Ik zal proberen om dit zo kort mogelijk zijn. Ik had de laatste tijd te formatteren en opnieuw mijn OS op mijn computer. Ik heb een Dell Dimension 4600 met Windows XP Home. Mijn monitor is een Dell E773c color monitor. Mijn kaart is een NVIDIA GeForce FX 5200. Als ik klik met de rechtermuisknop op het bureaublad en kies Eigenschappen om op "Eigenschappen voor Beeldscherm" Ik ga naar het tabblad Instellingen. Het zegt Display: (Default Monitor). Het wordt gebruikt om te zeggen wat mijn grafische kaart was. In mijn Device Manager Video Controller (VGA-compatibel) is een van de 4 dingen met de vragen merk en uitroepteken. Nee, waar in het apparaat manager heeft zij een plek met "beeldschermadapter". Het moet van mijn grafische kaart onder dat ik geloof. Zoals voor mijn monitor is er ook geen plek in de Device Manager voor monitors op alle. Ik heb wel een cd die bij de monitor, maar alles in het werk doet is eigenlijk je vertellen hoe de zorg voor de monitor en hoe te monteren is. Ik heb gedownload van de nodige driver voor mijn grafische kaart uit www.dell.com en geïnstalleerd. Maar nadat ik heb het mijn scherm zwart en na het herstarten zal blijken zwarte en verblijf zwart vlak voordat hij zou worden om naar het logboek op het scherm. Eventuele suggesties naar me helpen? als dit echt cant spelletjes doen of veel van alles eigenlijk. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als je een Nvidia gfx kaart krijg de drivers voor het van hen, en niet Dell.
| |||
| |||
| Ik heb een download forceware driver ding uit NVIDIA en is vrijwel hetzelfde deden. |
|
| |||
| |||
| Ik heb zelfs geprobeerd het verwijderen van de video-controller en vervolgens opnieuw opstarten van mijn computer. na het opnieuw opstarten van het i would annuleringsbevoegdheid dat wil dat ik voor het installeren van de video-controller en in plaats daarvan liep de bestuurder installateur i gedownload van NVIDIA. dezelfde resultaten. na het installeren van het scherm zwart en blijft zwart. |
|
| |||
| |||
| na veel gedoe rond met het (uur) Ik heb het laten zien "beeldschermadapters" in mijn Device Manager en kreeg van mijn grafische kaart geïnstalleerd op grond van die met de nieuwste driver. helaas wouldnt werk. het scherm zou blijven voor willen gaan dan 10 seconden zwart voor 10 seconden en hij deed dat een paar keer en als de 4e keer terug kwam van het scherm was echt raar kijken (niet de juiste kleur en dergelijke). dus ik ging en de installatie van de oude driver die op de cd die bij mijn computer. Dat didnt either.It werk ging gewoon zwart en bleef zwart die tijd. zo im uit opties, tenzij iemand kan me iets meer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| You need to uninstall de vorige bestuurders (niet de video-controller) volledig voor de toepassing van de forcewares.
| |||
| |||
| Er zijn geen stuurprogramma's te verwijderen. telkens als ik een en messes it up Ik gebruik een controlepost om terug te gaan voordat dat. |
|
| |||
| |||
| System Restore is stom en buggy en je bent waarschijnlijk Messing zij meer door terug te gaan als dat. Als u uw scherm kunt zien, zijn er drivers te verwijderen. Je moet gaan naar Systeem in het Configuratiescherm, vind uw kaart of controller, rechts clcik, druk eigenschappen, ga naar stuurprogramma verwijderen hit bestuurder. Het scherm moet uitschakelen voor een paar seconden, dan zal Windows opnieuw een "basis"-driver en vervolgens moet je het installeren van de forceware. |
|
| |||
| |||
| ja de bestuurder is de video-controller (VGA-compatibel). i verwijderd en vervolgens de installatie van de forceware. ive ook hetzelfde gedaan en de installatie van de oude driver die bij de computer. Ik heb zelfs verwijderde de video-controller - herstartte mijn computer en wanneer ze opgevoed dat hij wilde me voor de installatie van de videokaart zou ik dat uitgang en installeren van mijn videokaart. Elke tijd en elke manier heb ik geprobeerd het hasn't worked. soms op het scherm zwart en blijft gewoon zwart na installatie. soms kan het zwart en dan weer op voor een paar seconden en dan zwart en herhaal dat een paar keer voordat hij ging zwart en bleef zwart. Maar bij de start zou altijd zwart en verblijf zwart wanneer hij kreeg bij het inloggen op het scherm. |