mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Grafikkortet / overvåke problemer

Reply

Thread Tools
Old 17th 2008 jan 16:54
New Member Group

Default Grafikkortet / overvåke problemer

Jeg vil forsøke å gjøre dette så kort som mulig.

I det siste måtte formatere og oppdater min OS på maskinen min. Jeg har en Dell Dimension 4600 som kjører Windows XP Home.

Skjermen min er en Dell E773c fargemonitor.

Kortet mitt er et NVIDIA GeForce FX 5200.

Når jeg høyreklikker på skrivebordet og velg Egenskaper for å komme til "egenskaper" Jeg vil gå til Innstillinger. Det sier Vis (Standard Monitor). Det pleide å si hva mitt grafikkort var.

I min Enhetsbehandling Video Controller (VGA Compatible) er en av 4 ting med spørsmålene mark og utropstegn.

Nei hvor i Enhetsbehandling har den et sted med "skjermkort". Den må ha min grafikkort under at jeg tror.

Som for min skjerm er det også ingen plass i Enhetsbehandling for skjermer i det hele tatt. Jeg har en CD som fulgte med skjermen, men alt det gjør er egentlig fortelle hvordan du skal ta vare på skjermen, og hvordan du monterer det.

Jeg har lastet ned den nødvendige driveren for mitt grafikkort fra www.dell.com og installert den. Men etter at jeg har installert det min skjermen går i svart og etter omstart vil bli svart og opphold svart rett før det skulle komme til å logge på skjermen.

Noen forslag til å hjelpe meg? som dette er virkelig skrånende spille spill eller gjøre mye av noe egentlig.
Old 17th 2008 jan 17:07
Administrator Group

Som du har et Nvidia GFX kortet få drivere for det fra dem, ikke dell.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 17th 2008 jan 17:15
New Member Group

jeg faktisk gjorde laste ned en forceware sjåføren ting fra NVIDIA og det stort sett gjorde det samme.
Old 17th 2008 jan 18:10
New Member Group

Jeg prøvde å avinstallere video controller og deretter starte datamaskinen min. etter at du har startet det jeg ville avslutte det som vil at jeg skal installere video kontrolleren og stedet kjørte sjåføren installereren jeg lastet ned fra nVidia. samme resultatene. etter installere skjermen går i svart og forblir svart.
Old 17th 2008 jan 20:32
New Member Group

etter mye får rundt med den (timer) fikk jeg den til å vise "Skjermkort" i min Enhetsbehandling og fikk min grafikkort installert under at med den nyeste driveren.

dessverre det wouldnt arbeid. skjermen vil bli på for eksempel 10 sekunder og deretter gå i svart i 10 sekunder, og det gjorde det et par ganger og som det 4. gang det kom tilbake på skjermen var virkelig merkelig leter (ingenting rett farge og slikt).

Så jeg gikk og installert den gamle sjåføren som kom på CD som fulgte med datamaskinen min. Det gjorde ikke arbeide either.It bare gikk svart og oppholdt svart den gangen. så im ut av alternativer med mindre noen kan gi meg noe mer.
Old 17th 2008 jan 23:37
Donor Group

Du må avinstallere tidligere drivere (ikke video kontroller) helt før det forcewares.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 18 januar 2008, 10:38
New Member Group

er det ingen tidligere driverne å avinstallere. når jeg installerer en og søl opp i bruk en Checkpoint å gå tilbake før det.
Old 18 januar 2008, 16:04
Donor Group

Systemgjenoppretting er dum og buggy og du trolig får det opp mer ved å gå tilbake sånn. Hvis du kan se skjermen din, finnes det drivere for å avinstallere. Du må gå til System i kontrollpanelet finner kortet ditt eller kontrolleren, rett clcik treffer Egenskaper, gå til driveren hit avinstallerer driveren. Skjermen skal slås av i noen få sekunder, og Windows vil installere sin "basic" driveren og deretter bør du installere forceware.
Old 18 januar 2008, 17:02
New Member Group

ja grunnleggende driveren videoen kontrolleren (VGA-kompatibelt). Jeg har avinstallert den og installert den forceware.

Ive også gjort det samme og installert den gamle driveren som fulgte med datamaskinen.

Jeg har selv uinstallerte videoen kontrolleren - restarted meg computer og når det kommer opp at det ville ha meg til å installere video-kontrolleren Jeg vil avslutte dette og installer skjermkortet.

Hver gang og hver eneste måte jeg har prøvd det hasn't worked. Noen ganger vil skjermen gå i svart og kun bli svart etter installasjon. Noen ganger kan det gå i svart og deretter komme tilbake på et par sekunder, og deretter gå i svart og gjenta det noen ganger før det gikk svart og oppholdt svart.

Men ved start ville alltid gå svart og opphold svart når det kom til å logge på skjermen.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.