![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei jätkät Olen newbie tietokoneita niin säästämään minua. Olen äskettäin ostanut näytönohjain (GeForce 256 Mt PCI). Ole paras kortti siellä, mutta sopii vanhan PC alas maahan. Minulla on vanha 15 "TFT näyttö ja Everytime I Turn My koneen seurata sammuu itsestään. Se ei käänny takaisin, jos olen sulkenut koneen alas. Ihmettelin, onko vika on kortti, tai että minun näyttö ei ole tarpeeksi hyvä. Mitään ehdotuksia? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi tosh4574 Mitä tarkkaa kortin tyyppi se on ja teit poistaa vanhat ajurit ennen kuin asennat uusia?
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Se on GeForce 5200 256 Mt PCI-kortti. Olen poistanut ajurit kautta Laitehallinta. |
|
| |||
| |||
| Olitko käyttämällä laivalla grafiikkaa ennen kuin olet saanut tämän kortin? Jos joten poista laivalla on bios
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| yrittänyt myös sitä. kortti tulee esille bios. Voin vaihtaa laivalla ja kortin. laivalla on huono päätöslauselman, joka tarkoittaa, olen poistanut ajurit. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Näytönohjain / seurata ongelmia | Lone500 | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 18th Jan 2008 17:02 |
| Seurata ongelmia | shed | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 6. Jan 2008 16:36 |
| Conecting toisen näytönohjaimen + seurata | dubs89 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 28 Dec 2007 12:53 |
| Seurata ongelmia | Kurt | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 30th Aug 2007 04:41 |
| Monitor Trouble | ComputerNoob | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 11th Aug 2007 19:23 |
| Thread Tools | |
| |