![]() |
|
| |||
| |||
| Hey guys Ik ben een newbie met computers dus doe rustig op mij. Ik kocht onlangs een grafische kaart (geforce 256mb PCI). Niet de beste kaart die er zijn, maar past bij mijn oude PC op de grond. Ik heb een oude 15 "TFT-monitor en elke keer dat ik mijn machine weer op de monitor schakelt zichzelf uit. Het zal niet weer aan te zetten, tenzij ik sloot mijn computer zitten. Ik was benieuwd of er een storing met de kaart, of dat mijn monitor is niet goed genoeg. Eventuele suggesties? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi tosh4574 Welke precieze type van de kaart is het en heb je de oude drivers te verwijderen voordat u de nieuwe installeert?
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Het is een GeForce 5200 256MB PCI-kaart. Ik verwijderde de drivers via apparaatbeheer. |
|
| |||
| |||
| Was je met onboard grafische voordat u deze kaart hebt? Als dat zo is proberen het uitschakelen van de aan boord in de bios
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| hebben dat ook geprobeerd. kaart is verkrijgbaar in de bios. Ik kan schakelen tussen boord en kaart. aan boord heeft slechte resolutie, die betekent dat ik de drivers verwijderd. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Grafische kaart / monitor problemen | Lone500 | Grafische Kaarten & Monitors | 8 | 18 Jan 2008 17:02 |
| Monitor problemen | schuur | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 6 januari 2008 16:36 |
| Conecting een tweede grafische kaart + monitor | dubs89 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 28 dec 2007 12:53 |
| Monitor problemen | Kurt | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 30 aug 2007 04:41 |
| Monitor Trouble | ComputerNoob | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 11 aug 2007 19:23 |
| Thread Tools | |
| |