![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens Jeg er en nybegynner til datamaskiner så gå lett på meg. Jeg har nylig kjøpt et skjermkort (GeForce 256MB PCI). Ikke det beste kortet der ute, men passer min gamle PC ned til grunnen. Jeg har en gammel 15 "TFT skjerm, og hver gang jeg slår maskinen min på skjermen slår seg av. Det vil ikke snu på hvis jeg lukker maskinen ned. Jeg lurte på om det er en feil med kortet, eller at min skjermen er ikke god nok. Noen forslag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei tosh4574 Hva eksakt type kortet er det og hadde du fjerne de gamle driverne før du installerer den nye?
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Det er et GeForce 5200 256MB PCI-kort. Jeg avinstallerte driverne via Enhetsbehandling. |
|
| |||
| |||
| Var du bruker onboard grafikk før du fikk dette kortet? Hvis så prøv å deaktivere det innebygde i bios
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| har prøvd det også. kortet kommer opp i bios. Jeg kan veksle mellom bord og kort. onboard har dårlig oppløsning, som betyr at jeg har avinstallert driverne. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Grafikkortet / overvåke problemer | Lone500 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 18 januar 2008 17:02 |
| Monitor problemer | skur | Kabinetter & Skjermer | 5 | 6 januar 2008 16:36 |
| Conecting en ekstra grafikkort + skjerm | dubs89 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 28 desember 2007 12:53 |
| Monitor problemer | Kurt | Kabinetter & Skjermer | 3 | 30 august 2007 04:41 |
| Monitor Trouble | ComputerNoob | Kabinetter & Skjermer | 2 | 11 august 2007 19:23 |
| Thread Tools | |
| |