![]() |
|
| |||
| |||
| Hej killar Jag är en nybörjare på datorer så skona mig. Jag har nyligen köpt ett grafikkort (GeForce 256MB PCI). Inte det bästa kortet men det passar min gamla PC ner till marken. Jag har en gammal 15-tums TFT-monitorn och varje gång jag slår min maskin på bildskärmen stänger av sig själv. Det kommer inte vända ryggen om jag inte stänga min maskin ner. Jag undrar om det finns ett fel på kortet, eller att min skärmen inte är tillräckligt bra. Några förslag? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hej tosh4574 Exakt typ av kort är det och fick du bort gamla drivrutiner innan du installerar den nya?
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| Det är ett GeForce 5200 256MB PCI-kort. Jag avinstallerade drivrutinerna via Enhetshanteraren. |
|
| |||
| |||
| Var du med ombord grafik innan du fick det här kortet? Om så prova att avaktivera ombord i bios
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| har försökt det också. kort kommer upp i bios. Jag kan växla mellan ombord och kort. ombord har dålig upplösning vilket betyder att jag har avinstallerat drivrutinerna. |