![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Mit grafikkort ikke bliver opdaget, og i Enhedshåndtering det slot, hvor det er i det bare har et udråbstegn, hvor det er. Hvis der er en form for hardware eller software problem fortælle mig. Jeg tvivler på sin software, da førerne ikke vil installere. Jeg har også to forskellige typer af RAM i, skal jeg tage en fastsat eller lade den stå i? Hvis nogen kan fortælle dem, hvordan man kan løse dette ville det være dejligt. Jeg har lagt et link til en video jeg har uploadet på youtube her,
.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Geninstallere systemkortet chauffører skal ordne det.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Mit system: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Hvordan vil jeg gå om at gøre det?
|
|
|
|||
|
|||
|
Gå til webstedet for dit bundkort producenten, hit Support, finde bundkortet i dropdown og ser for chauffører.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
|