![]() |
|
| |||
| |||
| Min grafikkortet ikke bli oppdaget og i Enhetsbehandling sporet der det er i den bare har et utropstegn hvor det er. Hvis det er en slags maskinvare eller programvare problemet fortelle meg. Jeg tviler på sin programvare ettersom driverne ikke vil installere. Jeg har også to forskjellige typer RAM i, skal jeg ta en fastsatt eller la det inn? hvis noen kunne fortelle dem hvordan du løser dette ville det være flott. Jeg har lagt en lenke til en video jeg har lastet opp på YouTube her . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere hovedkort drivere skal fikse det.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvordan skulle jeg gå om du gjør det? |
|
| |||
| |||
| Gå til nettstedet for ditt hovedkort produsenten treffer Support finne hovedkort i dropdown og se etter drivere.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |