![]() |
|
| |||
| |||
| Mitt grafikkort är inte att upptäckas och i Enhetshanteraren facket när det har det bara har ett utropstecken var den är. Om det finns någon form av hårdvara eller mjukvara problem berätta. Jag tvivlar på sin programvara eftersom förarna inte kommer att installera. Jag har också två olika typer av RAM-minne i, ska jag ta en fastställs eller lämna den på? om någon kunde berätta för dem hur man rättar till detta skulle det vara jättebra. Jag har lagt en länk till en video jag har lagt upp på youtube här . |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installera moderkortet förare borde fixa det.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hur skulle jag gå om att göra det? |
|
| |||
| |||
| Gå till webbplatsen för ditt moderkort tillverkare, drabbats Support, hitta moderkort i dropdown och leta efter drivrutiner.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kan jag använda ett PCI-grafikkort? | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 8 | 17 januari 2009 12:57 |
| Vilket Grafikkort???? | Johnnie | Grafikkort & Skärmar | 10 | 23 november 2008 15:08 |
| Vilket grafikkort | deeajz | Grafikkort & Skärmar | 10 | 22 december 2007 18:45 |
| Söker du nytt grafikkort | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 10 | 14 december 2007 21:35 |
| Thread Tools | |
| |