![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg søger at op grade min nuværende grafikkort (NVIDIA ® GeForce ® 8300GS 128MB op til 895MB Turbo cache) til noget, der vil køre glemsel på en stor skærm (32 "usikker på realoutions, men jeg vil finde ud af, om nødvendigt) og med en halv anstændigt indstillinger. yderligere oplysninger, der kræves så spørge en jeg skal få det til dig. thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvad du aktuelle oprettet PSU, mobo, OS, ram etc give os det hele fortælle os de beslutninger på monitoren og altid rart at vide im gætte, hvis du har en 8-serien har du vista Hvor meget kan ya bruger?
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| |||
| |||
| PSU-Jeg tror sine 250 watt mobo-Bundkort Reno (GA-T671MG) hvis det hjælper: s OS-Windows Vista Home Premium RAM-2 GB DDR2 hdd-havet gate 360GB 7200RPM TV beslutning-1370x768 øjeblikket dens dette system http://www.packardbell.co.uk/product...117101-46.html søger at bruge omkring £ 100 ish (max £ 130) thnx for den hjælp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dit bundkort ikke har en x16 PCI-E slot, du ikke har en stærk nok PSU, og købe nye begge disse ting vil koste dig over det. Beklager, men du er smuk mange skruet på dette budget. Det er grunden til du ikke købe prebuilt pc'er. EDIT: Actually, jeg kan være forkert. I 8300 er et PCI-E-kortet? Still, du vil få brug for til at betale for en ny PSU, og det er sandsynligt, at du vil blive afhjulpet flaskehalsproblemerne af budget CPU såvel. I dette tilfælde skal du sandsynligvis skal afdække dine indsatser og spare op til en ny computer.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|