![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen HAKU jopa luokka minun nykyinen näytönohjain (NVIDIA ® GeForce ® 8300GS 128MB enintään 895MB Turbo välimuisti) jotain ajaa unohduksiin on suuri kuvaruutu (32 "epävarma realoutions, mutta aion selvittää tarvittaessa) ja puoli ihmisarvoisen asetukset. mitään lisätietoja tarvitaan pyytää i get it sinulle. kiitos etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| whats sinun nykyinen perustaa PSU, mobo, OS, ram etc antaa meille kaikki se Kerro meille päätöslauselmat monitorin myös aina mukava tietää im vierasta jos sinulla on 8 sarja olet näköala kuinka paljon voi ya kuluttaa?
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| PSU-i usko sen 250 wattia mobo-emolevy Reno (GA-T671MG), jos se auttaa: s os-Windows Vista Home Premium ram-2GB DDR2 hdd-meri porttiluku 360GB 7200Rpm tv päätöslauselma-1370x768 tällä hetkellä sen tämän järjestelmän http://www.packardbell.co.uk/product...117101-46.html HAKU kuluttaa noin £ 100 ish (max £ 130) thnx varten auttaa |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sinun emolevy ei ole x16 PCI-E-korttipaikka, sinulla ei ole tarpeeksi voimakkaita PSU ja ostamaan uusia nämä molemmat asiat maksaa yli siitä. Anteeksi, mutta olet aika paljon rutistettu tuohon talousarvioon. Se on syy, sinun ei tarvitse ostaa prebuilt tietokoneisiin. EDIT: Oikeastaan voin olla väärässä. The 8300 on PCI-E-kortti? Silti olet menossa tarvitse maksaa uuden PSU ja on todennäköistä, että sinulle bottlenecked jonka budjetti CPU samoin. Tässä tapauksessa luultavasti olisi korkeariskiset veto ja tallentaa luoda uuden tietokoneen.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Näytönohjain auttaa | bossman270 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 17th Apr 2008 20:45 |
| Mikä Graphics Card? | thwapy | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 11th Feb 2008 13:06 |
| Mikä näytönohjain on parempi? | Theman000 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 13th Jan 2008 05:18 |
| Oblivion | alex | PC & Console Gaming | 2 | 8. Lokakuu 2007 06:19 |
| Thread Tools | |
| |