![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben op zoek naar up grade mijn huidige grafische kaart (NVIDIA ® GeForce ® 8300GS 128MB tot 895MB Turbo cache) aan iets dat zal lopen vergetelheid op een groot scherm (32 "onzeker van realoutions, maar ik zal vinden indien nodig) en met de helft waardig instellingen. meer informatie nodig is dan een vraag ik krijg het voor je. Thanks in advance. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| whats je huidige set-up PSU, mobo, OS, ram etc geven ons allemaal het Vertel ons de resoluties van de monitor ook altijd leuk om te weten im raden als u een 8-serie hebt u vista Hoeveel kan je uitgeven?
De temperatuur in deze appeltaart is meer dan 1000 graden. Als ik knijp, een straal van gesmolten Bramley Apple zal spuiten uit. Kunnen gaan uw weg; kunnen gaan mijne. Hoe dan ook, een van ons is going down! Mijn Systeem: Van mij
|
|
| |||
| |||
| PSU-i think haar 250 watt mobo-moederbord Reno (GA-T671MG) als dat helpt: s os-Windows Vista Home Premium ram-2GB DDR2 hdd-sea gate 360GB 7200RPM tv-1370x768 resolutie momenteel haar dit systeem http://www.packardbell.co.uk/product...117101-46.html op zoek te besteden ongeveer £ 100 ish (max £ 130) thnx voor de hulp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Uw moederbord heeft geen PCI-E x16 slot, hoeft u geen krachtig genoeg PSU, en het kopen van nieuwe beide dingen kost je meer dan dat. Sorry, maar u bent vrij veel geschroefd op deze begroting. Dat is de reden waarom je niet kopen prebuilt pc's. EDIT: Eigenlijk kan ik het verkeerd. De 8300 is een PCI-E kaart? Nog, je zal moeten betalen voor een nieuwe PSU en is de kans groot dat u wordt bottlenecked door de begroting CPU ook. In dit geval moet u waarschijnlijk hedge uw inzet en sparen voor een nieuwe computer.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Grafische kaart helpen | bossman270 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | 17 apr 2008 20:45 |
| Welke grafische kaart? | thwapy | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 11 feb 2008 13:06 |
| Welke grafische kaart is beter? | Theman000 | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 13 Jan 2008 05:18 |
| Oblivion | linasita | PC & Gaming Console | 2 | 8 okt 2007 06:19 |
| Thread Tools | |
| |