![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg ser til opp karakteren min nåværende grafikkort (NVIDIA ® GeForce ® 8300GS 128MB opp til 895MB Turbo cache) til noe som vil kjøre Oblivion på en større skjerm (32 "usikker på realoutions, men jeg vil finne ut om nødvendig) og med en halv anstendig innstillinger. eventuell mer informasjon kreves deretter be en jeg skal få det for deg. takk på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva du gjeldende satt opp PSU, mobo, OS, ram osv. gir oss alt oppgi en oppløsning på skjermen, så vel alltid hyggelig å vite im gjette hvis du har en 8-serien du har vista Hvor mye kan dere bruke?
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| PSU-Jeg tror det 250 watt mobo-Hovedkort Reno (GA-T671MG) hvis det hjelper: s os-Windows Vista Home Premium ram-2GB DDR2 HDD-sea gate 360GB 7200RPM TV-oppløsning-1370x768 tiden dens dette systemet http://www.packardbell.co.uk/product...117101-46.html ønsker å tilbringe rundt £ 100 ish (maks kr 130) thnx for hjelp |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hovedkortet ikke har en x16 PCI-E slot du ikke har en kraftig nok strømforsyning, og kjøpe nye Begge disse tingene koster deg over det. Beklager, men du er ganske mye skrus på dette budsjettet. Det er grunnen til at du ikke kjøper prebuilt PCer. EDIT: Å, jeg kan være galt. The 8300 er et PCI-E kortet? Likevel, du skal trenge å betale for en ny PSU og det er sannsynlig at du vil bli bottlenecked av budsjettet CPU også. I dette tilfellet har du sannsynligvis bør sikre dine spill og lagre opp til en ny datamaskin.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
![]() |
|
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kan jeg bruke et PCI grafikkort? | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 8 | 17 januar 2009 12:57 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Nye grafikkort hjelp | MaxWilson | Kabinetter & Skjermer | 3 | 9 november 2007 15:36 |
| Oblivion | alex | PC & Console Gaming | 2 | 8 oktober 2007 06:19 |
| Thread Tools | |
| |