![]() |
|
| |||
| |||
| Jag ser upp betyget mitt nuvarande grafikkort (NVIDIA ® GeForce ® 8300GS 128MB upp till 895MB Turbo cache) till något som kommer att köra oblivion på en stor skärm (32 "osäker på realoutions, men jag kommer ta reda på om det behövs) och med en halv anständigt inställningar. någon mer information som sedan be en jag ska få det för dig. tack på förhand. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad du aktuella inrätta psu, mobo, OS, RAM etc ge oss alla det berätta resolutionerna från övervaka och alltid trevligt att veta im gissa om du har en 8-serien du har vista Hur mycket kan ya spendera?
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| PSU-Jag tror att 250 watt mobo-moderkort Reno (GA-T671MG) om det hjälper: s os-Windows Vista Home Premium RAM-2GB DDR2 hdd-sea gate 360GB 7200RPM TV-resolution-1370x768 närvarande det här systemet http://www.packardbell.co.uk/product...117101-46.html ser att spendera runt £ 100 ish (max £ 130) thnx för hjälpen |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ditt moderkort inte har en x16 PCI-E slot, du inte har en kraftfull nog PSU, och köpa nya båda dessa saker kommer att kosta dig mer än så. Ledsen, men du är ganska skruvad i denna budget. Det är anledningen till att du inte köper prebuilt datorer. EDIT: Egentligen kan jag ha fel. De 8300 är ett PCI-E kort? Still, du kommer att behöva betala för en ny PSU och det är troligt att du kommer att bottlenecked av budgeten CPU också. I detta fall du antagligen bör säkra dina insatser och spara upp till en ny dator.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Grafikkort hjälp | bossman270 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 17 april 2008 20:45 |
| Vilket Grafikkort? | thwapy | Grafikkort & Skärmar | 4 | 11 februari 2008 13:06 |
| Vilket grafikkort är bäst? | Theman000 | Grafikkort & Skärmar | 5 | 13 januari 2008 05:18 |
| Oblivion | alex | PC & Console Gaming | 2 | 8 oktober 2007 06:19 |
| Thread Tools | |
| |