![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Just me af of dit een goede? ASUS EN8500GT/HTP Graphics Card PCI-Ex16 1GB DDR2 op zoek te spelen begin van war2 mee. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, 1GB VRAM op die kaart is een truc en het is een slechte kopen voor de detailhandel of zelfs waarschijnlijk buiten eBay of tegen een gereduceerde prijs.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Waar koopt u het uit en hoeveel is dat? |
|
| |||
| |||
| Dat is geen goede deal is. Niet betalen dat extra geld voor de 1GB-versie. U wordt goed met de goedkopere, 512MB-versie, zeker. Ze lopen Dawn of War 2 gemakkelijk. |
|
| |||
| |||
| Zelfs de 512MB versie is het niet waard wat iemand gaat om vragen. Tenzij het OP heeft het rond al is het niet waard.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Dat is zo waar, maar als hij gaat spelen spellen als "Dawn of War 2", hij zal wel goed met die videokaart voor een tijdje. 8500GT is een soort van sterke en performanced videokaart verslaat de 8600GT. |
|
| |||
| |||
| Het is niet "sterk" of "performance", is het een HTPC kaart. Het is waar dat het zal lopen DoW2 vanwege DoW2 met hilariously lage systeemvereisten maar als het OP wil gooien zijn geld weg op een slechte begroting kaart kon hij iets als een 7900 voor dezelfde prijs die een betere kaart.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| hoera voor de info jongens. Nou ik heb het kopen voor £ 30, maar het is maar heb me voor het laatst ongeveer 4 maanden, dan ben je het kopen van een nieuw moederbord, processor, grafische kaart, enz. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| First Time Video Card Koper zoek naar een tweede conclusie. | SharpXXShooter | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 19 september 2009 04:48 |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Grafische Kaarten - DDR2 vs DDR3 | alfred01 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 28 mei 2009 05:48 |
| Updaten Videokaart - Asus-A7V8X-X Motherboard | mcmso | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | 27 feb 2009 18:57 |
| Problemen met ASUS EN6200TC512 Graphics Card ... Desperate Voor Hulp | I Love Ivan | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 25e sep 2008 09:00 |
| Thread Tools | |
| |