![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Bare lurte på om dette er noe bra? ASUS EN8500GT/HTP Graphics Card PCI-Ex16 1GB DDR2 ønsker å spille morgen war2 med det. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nope, 1GB VRAM på dette kortet er en gimmick, og det er et dårlig kjøp for detaljsalg eller trolig av eBay eller til en redusert pris.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Hvor skal du kjøpe det fra og hvor mye er det? |
|
| |||
| |||
| Det er ikke en god avtale i det hele tatt. Ikke betaler den ekstra penger for 1GB-versjonen. Du vil bli fine med billigere, 512 MB-versjonen, sikkert. Det vil kjøres Dawn of War 2 enkelt. |
|
| |||
| |||
| Selv 512MB versjonen ikke er verdt hva som kommer til å be om det. Med mindre OP har den rundt allerede det er ikke verdt vurderer.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Det er så sant, men hvis han kommer til å spille spill som "Dawn of War 2", han vil være fint med at skjermkortet for en stund. 8500GT er en form for sterk og performanced skjermkortet, slår 8600GT. |
|
| |||
| |||
| Det er verken "strong" nor "performance", er det en HTPC kortet. Det er sant at den vil kjøre DoW2 grunn DoW2 har hilariously lave systemkrav men hvis OP ønsker å kaste sine penger bort på et dårlig budsjett kortet han kunne få noe sånt som en 7900 for samme pris som er et bedre kort.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Skål for info folkens. vel jeg hadde kjøpt den for 30 pund, men det er bare å vare meg for ca 4 måneder som jeg vil kjøpe en ny mor bord, prosessor, grafikkort osv. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| First Time Video Card Kjøper Looking For A Second Opinion. | SharpXXShooter | Kabinetter & Skjermer | 2 | 19 september 2009 04:48 |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Kabinetter - DDR2 vs DDR3 | alfred01 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 28 mai 2009 05:48 |
| Oppdaterer Video Card - Asus-A7V8X-X Hovedkort | mcmso | Kabinetter & Skjermer | 12 | 27 februar 2009 18:57 |
| Problemer med ASUS EN6200TC512 Grafikkort ... Desperate etter hjelp | I Love Ivan | Kabinetter & Skjermer | 3 | 25. sep 2008 09:00 |
| Thread Tools | |
| |