mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Grafikkort med magt spørgsmål??

Reply

Thread Tools
Old 12 januar 2008, 14:26
Medlem Gruppen

Default Grafikkort med magt spørgsmål??

im dave im ny i forum, så hey mennesker:)
anyway Jeg planlægger et enormt upgradw med min PC og den anden dag købte jeg en RADEON x1650 pro 512 mb agp kort, udstyret den og det virker fint, men meget disapointingly sin virkelig ikke meget hurtigere end mine tidligere kortet en 256 MB RADEON 9550 (gud det tjent mig godt lol), jeg spørger mig selv, hvilket er langt mere i håb om, at det udfører dårligt, fordi jeg kun bruger en 250 watt strømforsyning og ATI anbefaler en 400 watt, så er det kører langsommere end den burde være på grund af dette? Jeg har købt en 500 watt PSU det bare hasn't kommet endnu, men i de anmeldelser, jeg læste dette kort blev spil gerne glemsel på omkring 50 fps med hi-indstillinger og AA og AF
Old 12 januar 2008, 15:29
Redaktør Gruppen

Hmmm jeg tvivler på den PSU ville være langsommere den ned. Det vil enten køre det eller ej. Men det kan hjælpe.

Har du alle de nyeste drivere til det?

Hvad OS har du?

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 12 januar 2008, 16:54
Donor-Gruppen

På en anden note, Oblivion er massivt GPU intensiv. Medmindre du gå for en meget lav opløsning, du er nødt til at kompromis om AA / AF overvejer GPU er du nødt til at opnå endnu spilbare framerates, endsige 50 +.

Den X1650 ikke blev fremstillet og designet i ATI's fineste time.

De ekstra 256 MB RAM over en bestand 1650 vil ikke hjælpe med AA enten som kortet simpelthen ikke har den grunt til at bruge det.

-Kanoakavirus

Mit system: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Bundkort:
Asus P5K Premium
RAM Hukommelse:
2GB Dominator 8500
Grafikkort (r):
BfG 8800GT
Lydkort:
Xfi Extremegamer
Harddisk (e):
3.35TB ext opbevaring. 2TB int oplagring
Optisk drev (r):
LG GGC H20L
Sag / PSU:
Enermax 720w
Køling:
AC7
Network / Internet:
Monitor (s):
245b, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 12 januar 2008, 17:06
Bandlyst Gruppen

ya det wouldnt sigt, hvis det var ur PSU jeg personlly ville have fået nvidia

Mit system: #

Processor (s):
Intel P4
Bundkort:
ECS 915pla2
RAM Hukommelse:
1GB
Grafikkort (r):
ATI Radeon x1050
Lydkort:
diamant Xtreme 7.1
Harddisk (e):
160GB
Optisk drev (r):
DVD-ROM combo drev DVD + /-RW
Sag / PSU:
antech/x-power585
Køling:
luft
Network / Internet:
trådløs
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 12 januar 2008, 17:08
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af cheesewheels99 View Post
ya det wouldnt sigt, hvis det var ur PSU jeg personlly ville have fået nvidia

Lidt af en åben erklæring der CW.

Nivia også producere lave ende og midt vifte GPU's. Så selv med en af disse han vil sandsynligvis have samme problem har jeg nævnte.

-Kanoakavirus
Old 12 januar 2008, 18:18
Medlem Gruppen

ah ok vel fair nok så lol, selv om jeg kender min CPU vil være at begrænse det (AMD XP 1900), men at få en tomorow XD, men det skulle hjælpe det rigtigt?
Old 12 januar 2008, 19:05
Donor-Gruppen

Det vil helt sikkert hjælpe, men den begrænsende faktor bliver GPU'en.

-Kanoakavirus
Old 13 januar 2008, 13:23
Medlem Gruppen

http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=4 her læse denne beretning på dette kort, de syste, med bare ben, de bruger til at teste dette kort er AMD 64 3500 +, 1 gig ram og mit kort de x1650 pro og 7600gs, er det ikke et dårligt kort til prisen, men det endnu kampe med World of Warcraft på tidspunkter??, Jeg virkelig tror, at det noget andet, jeg ltell dig, hvis PSU gør en forskel, når det drejer tomorow og derefter il fortælle dig, hvad det gerne, når de nye setup ankommer så godt, tak for hjælp fyrene
Old 13 januar 2008, 14:47
Donor-Gruppen

Yeah, holde os informeret. Jeg vil være interesserede.

-Kanoakavirus
Old 13 januar 2008, 16:05
Medlem Gruppen

mere ram ville hjælpe også, afhængigt af hvad ur kører i øjeblikket. en toppen af rækken grafikkort på en lort computer ikke supplerer hinanden
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Palit 9800GT Grafikkort Issues lnicole Grafikkort & Monitors 0 13th May 2009 01:12
Problemer med grafikkort - PC går ned, når gaming dwightrocks Grafikkort & Monitors 2 24. maj 2009 13:14
Hjælp Ingen strøm til grafikkortet ..? samm121 Grafikkort & Monitors 3 13 oktober 2008 10:09
TV / Grafikkort Upgrade Issues mildren4ever Grafikkort & Monitors 3 13 januar 2008 11:17
Grafikkort driver spørgsmål ... mark99 Grafikkort & Monitors 19 22 august 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.