vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Näytönohjain, joiden teho kysymyksiä?

Reply

Thread Tools
Old 12 tammikuu 2008, 14:26
Jäsen

Default Näytönohjain, joiden teho kysymyksiä?

im dave im uusi foorumi, joten hei ihmisiä:)
anyway i suunnittelu valtava upgradw minun pc ja toinen päivä ostin RADEON x1650 pro 512 mb AGP-kortti, joka on asennettu ja se toimii hyvin, mutta hyvin disapointingly sen todellakaan ole paljon nopeammin kuin minun edellisen kortin 256 mb RADEON 9550 (jumala se tarjoillaan minulle hyvin lol), minä mietin, hyvin enemmän toivoen, että se toimii huonosti, koska olen vain käyttämällä 250 watin virtalähde ja ATI suositella 400 wattia, joten se on käynnissä hitaammin kuin pitäisi, koska tämä on?, Olen ostanut 500 watin PSU se vain hasn't saapui vielä ole, mutta arviot i lukea tämä kortti oli pelejä kuten unohduksiin noin 50 fps kanssa hi-asetukset ja AA ja AF
Old 12 tammikuu 2008, 15:29
Moderator Group

Hmmm I epäillä PSU olisi hidastamiseen. Se joko suorittaa sitä tai ei. Mutta se voi auttaa.

Sinulla on kaikki uusimmat ajurit on?

Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on?

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 12 tammikuu 2008, 16:54
Rahoittajien ryhmän

Toisen merkinnän, Oblivion on massiivisesti GPU intensiivinen. Ellei sinulla menee hyvin matala resoluutio olet menossa on kompromissi AA / AF harkitsee GPU olet saavuttaa jopa soittaa framerates, puhumattakaan 50 +.

The X1650 ei ole valmistettu ja suunniteltu aikana ATI: n hienoimpia tunnissa.

Ylimääräiset 256 Mt RAM yli varastossa 1650 ei auta AA joko kortin yksinkertaisesti ei ole ähkyä käyttää sitä.

-Kanoakavirus

My System: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Emolevy:
Asus P5K Premium
RAM-muisti:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Äänikortti:
Xfi Extremegamer
Kiintolevy (t):
3.35TB ext varastointi. 2TB int varastointi
Optinen asema (t):
LG GGC H20L
Asia / PSU:
Enermax 720w
Jäähdytys:
AC7
Network / Internet:
Monitor (t):
245B, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32p
Old 12 tammikuu 2008, 17:06
Banned ryhmän

ya se wouldnt aikavälillä, jos se oli ur PSU i personlly olisi saanut nvidia

My System: #

Processor (s):
Intel P4
Emolevy:
ECS 915pla2
RAM-muisti:
1GB
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Äänikortti:
timantti Xtreme 7.1
Kiintolevy (t):
160 Gt
Optinen asema (t):
DVD-ROM combo-asema DVD + /-rw
Asia / PSU:
antech/x-power585
Jäähdytys:
ilmassa
Network / Internet:
langaton
Monitor (t):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 12 tammikuu 2008, 17:08
Rahoittajien ryhmän

Quote:
Originally Posted by cheesewheels99 View Post
ya se wouldnt aikavälillä, jos se oli ur PSU i personlly olisi saanut nvidia

Bit avoimen julkilausuma ei CW.

Nivia myös matalampilaatuisia ja keskipitkän kantaman GPU's. Joten vaikka jokin näistä hän on todennäköisesti sama asian mainitsin.

-Kanoakavirus
Old 12 tammikuu 2008, 18:18
Jäsen

ah ok hyvin oikeudenmukainen tarpeeksi sitten lol, vaikka i know my CPU on rajoittaa sitä (amd xp 1900), mutta heidän tomorow XD, mutta jonka avulla se oikein?
Old 12 tammikuu 2008, 19:05
Rahoittajien ryhmän

Se auttaa varmasti, mutta rajoittavana tekijänä on menossa olevan GPU.

-Kanoakavirus
Old 13 tammikuu 2008, 13:23
Jäsen

http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=4 tästä lue tämä arvostelu tälle kortille, että syste, paljaat luut ne käyttävät testi tämä kortti on amd 64 3500 +, 1 keikka ram ja minun kortti on x1650 pro ja 7600gs, se ei ole huono kortin hinta, mutta se on jopa taisteluista kanssa World of Warcraft ajoittain?, Olen todella sitä mieltä, että jotain muuta, i ltell, jos PSU ei tehdä dif kun se tulee tomorow, ja sitten il kertoa teille, mitä sen kaltaisia, kun uudet asetukset saapuu samoin, kiitos auttaa kaverit
Old 13 tammikuu 2008, 14:47
Rahoittajien ryhmän

Joo, ilmoittaa meille. I'd kiinnostaa.

-Kanoakavirus
Old 13 tammikuu 2008, 16:05
Jäsen

enemmän ram auttaisi myös sen mukaan, mitä ur käynnissä tällä hetkellä. ylhäältä että valikoima näytönohjain on paska tietokone ei täydentävät toisiaan
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Palit 9800GT Grafiikkakortti Kysymykset lnicole Graphics Cards & Näytöt 0 13th Jun 2009 01:12
Kysymyksistä näytönohjain - PC kaatuu pelaamista dwightrocks Graphics Cards & Näytöt 2 24. toukokuuta 2009 13:14
Ohje nro valtaa näytönohjain ..? samm121 Graphics Cards & Näytöt 3 13. lokakuu 2008 10:09
TV / Graphics Card Upgrade Issues mildren4ever Graphics Cards & Näytöt 3 13th Jan 2008 11:17
Näytönohjaimen ajuri kysymyksiä ... mark99 Graphics Cards & Näytöt 19 22. Aug 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.