![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| im dave im uusi foorumi, joten hei ihmisiä:) anyway i suunnittelu valtava upgradw minun pc ja toinen päivä ostin RADEON x1650 pro 512 mb AGP-kortti, joka on asennettu ja se toimii hyvin, mutta hyvin disapointingly sen todellakaan ole paljon nopeammin kuin minun edellisen kortin 256 mb RADEON 9550 (jumala se tarjoillaan minulle hyvin lol), minä mietin, hyvin enemmän toivoen, että se toimii huonosti, koska olen vain käyttämällä 250 watin virtalähde ja ATI suositella 400 wattia, joten se on käynnissä hitaammin kuin pitäisi, koska tämä on?, Olen ostanut 500 watin PSU se vain hasn't saapui vielä ole, mutta arviot i lukea tämä kortti oli pelejä kuten unohduksiin noin 50 fps kanssa hi-asetukset ja AA ja AF |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm I epäillä PSU olisi hidastamiseen. Se joko suorittaa sitä tai ei. Mutta se voi auttaa. Sinulla on kaikki uusimmat ajurit on? Mikä käyttöjärjestelmä sinulla on?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Toisen merkinnän, Oblivion on massiivisesti GPU intensiivinen. Ellei sinulla menee hyvin matala resoluutio olet menossa on kompromissi AA / AF harkitsee GPU olet saavuttaa jopa soittaa framerates, puhumattakaan 50 +. The X1650 ei ole valmistettu ja suunniteltu aikana ATI: n hienoimpia tunnissa. Ylimääräiset 256 Mt RAM yli varastossa 1650 ei auta AA joko kortin yksinkertaisesti ei ole ähkyä käyttää sitä.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya se wouldnt aikavälillä, jos se oli ur PSU i personlly olisi saanut nvidia
| |||
| |||
| Quote:
![]() Bit avoimen julkilausuma ei CW. Nivia myös matalampilaatuisia ja keskipitkän kantaman GPU's. Joten vaikka jokin näistä hän on todennäköisesti sama asian mainitsin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ah ok hyvin oikeudenmukainen tarpeeksi sitten lol, vaikka i know my CPU on rajoittaa sitä (amd xp 1900), mutta heidän tomorow XD, mutta jonka avulla se oikein? |
|
| |||
| |||
| Se auttaa varmasti, mutta rajoittavana tekijänä on menossa olevan GPU.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=4 tästä lue tämä arvostelu tälle kortille, että syste, paljaat luut ne käyttävät testi tämä kortti on amd 64 3500 +, 1 keikka ram ja minun kortti on x1650 pro ja 7600gs, se ei ole huono kortin hinta, mutta se on jopa taisteluista kanssa World of Warcraft ajoittain ?, Olen todella sitä mieltä, että jotain muuta, i ltell, jos PSU ei tehdä dif kun se tulee tomorow, ja sitten il kertoa teille, mitä sen kaltaisia, kun uudet asetukset saapuu samoin, kiitos auttaa kaverit |
|
| |||
| |||
| Joo, ilmoittaa meille. I'd kiinnostaa.
|
| |||
| |||
| enemmän ram auttaisi myös sen mukaan, mitä ur käynnissä tällä hetkellä. ylhäältä että valikoima näytönohjain on paska tietokone ei täydentävät toisiaan |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Palit 9800GT Grafiikkakortti Kysymykset | lnicole | Graphics Cards & Näytöt | 0 | 13th Jun 2009 01:12 |
| Kysymyksistä näytönohjain - PC kaatuu pelaamista | dwightrocks | Graphics Cards & Näytöt | 2 | 24. toukokuuta 2009 13:14 |
| Ohje nro valtaa näytönohjain ..? | samm121 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 13. lokakuu 2008 10:09 |
| TV / Graphics Card Upgrade Issues | mildren4ever | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 13th Jan 2008 11:17 |
| Näytönohjaimen ajuri kysymyksiä ... | mark99 | Graphics Cards & Näytöt | 19 | 22. Aug 2007 11:49 |
| Thread Tools | |
| |