mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Grafische kaart met macht kwesties?

Reply

Thread Tools
Old 12 januari 2008, 14:26
Lid Fractie

Default Grafische kaart met macht kwesties?

im dave im nieuw op het forum, zodat mensen he:)
anyway i planning een enorme upgradw met mijn pc en de andere dag kocht ik een Radeon x1650 pro 512 MB AGP-kaart, voorzien van het en het werkt prima, maar erg disapointingly zijn echt niet veel sneller dan mijn vorige kaart een 256 mb Radeon 9550 (god Het diende me goed lol), ik vraag mij af, wel meer de hoop dat zij presteert slecht want ik ben alleen met behulp van een 250 Watt voeding en ATI raden een 400 Watt, dus is het draaien langzamer dan zou moeten, omdat van deze?, Ik heb gekocht een 500 watt PSU het gewoon hasn't aangekomen nog, maar in de reviews lees ik deze kaart is het spelen van games zoals de vergetelheid op ongeveer 50 fps met hi-instellingen en AA en AF
Old 12 jan 2008, 15:29
Moderator Groep

Hmmm ik twijfel de PSU zou vertragen neer. Het zou zowel het draaien of niet. Maar het kan helpen.

Heb je de nieuwste stuurprogramma's voor het?

Welke OS heb je?

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 12 januari 2008, 16:54
Donor Groep

Op een andere nota, Oblivion massaal GPU intensief. Tenzij je gaat voor een zeer lage resolutie you're going to have tot compromis over de AA / AF op de GPU die u hebt om nog speelbare framerates, laat staan 50 +.

De X1650 is niet vervaardigd en ontworpen tijdens ATI fijnste uur.

De extra 256mb ram over een voorraad 1650 zal niet helpen met AA, hetzij als de kaart gewoon niet over de grunt te gebruiken.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 12 januari 2008, 17:06
Banned Groep

ya it wouldnt lopen indien zij is ur PSU i personlly zou hebben nvidia

Mijn Systeem: #

Processor (s):
Intel P4
Moederbord:
ECS 915pla2
RAM Geheugen:
1gb
Graphics Card (s):
ATI Radeon x1050
Sound Card:
Diamond Xtreme 7.1
Hard Drive (s):
160GB
Optische Drive (s):
DVD-ROM Combo drive DVD + /-rw
Case / PSU:
antech/x-power585
Koeling:
lucht
Netwerk / Internet:
wireless
Monitor (s):
Philips 109b6 19 "CRT
Operating System (s):
Windows XP
Old 12 januari 2008, 17:08
Donor Groep

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cheesewheels99 View Post
ya it wouldnt lopen indien zij is ur PSU i personlly zou hebben nvidia

Beetje een open verklaring er CW.

Nivia ook low end en mid range GPU's. Dus zelfs met een van deze zou hij waarschijnlijk dezelfde kwestie I genoemd.

-Kanoakavirus
Old 12 januari 2008, 18:18
Lid Fractie

ah ok en eerlijk genoeg dan lol, hoewel ik weet dat mijn cpu zal beperken (AMD XP 1900), maar krijgen een tomorow XD, maar dat moet helpen bij het rechte eind?
Old 12 januari 2008, 19:05
Donor Groep

Het zal zeker helpen, maar de beperkende factor zal de GPU.

-Kanoakavirus
Old 13 januari 2008, 13:23
Lid Fractie

http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=4 hier lees deze review over deze kaart, de systematische, kale botten die ze gebruiken voor het testen van deze kaart is AMD 64 3500 +, 1 gig ram en mijn kaart de x1650 pro en de 7600GS, maar niet een slechte kaart voor de prijs, maar ook de strijd met world of warcraft op Keer??, Ik denk dat het iets anders, ik ltell u als de PSU maakt een verschil als het gaat tomorow, en dan zal je vertellen wat haar graag als de nieuwe setup arriveert ook, dank voor hulp jongens
Old 13 januari 2008, 14:47
Donor Groep

Ja, hou ons op de hoogte. I'd be interested.

-Kanoakavirus
Old 13 januari 2008, 16:05
Lid Fractie

meer ram zou helpen ook, afhankelijk van wat ur draait op dit moment. een top van de reeks grafische kaart op een computer shit niet vullen elkaar aan
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Palit 9800GT grafische kaart problemen lnicole Grafische Kaarten & Monitors 0 13 jun 2009 01:12
Problemen met grafische kaart - PC crasht wanneer gaming dwightrocks Grafische Kaarten & Monitors 2 24 mei 2009 13:14
Help, Geen stroom voor de grafische kaart ..? samm121 Grafische Kaarten & Monitors 3 13 okt 2008 10:09
TV / Graphics Card Upgrade Issues mildren4ever Grafische Kaarten & Monitors 3 13 Jan 2008 11:17
Stuurprogramma voor de grafische kaart problemen ... mark99 Grafische Kaarten & Monitors 19 22 aug 2007 11:49
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.