![]() |
|
| |||
| |||
| im dave im nieuw op het forum, zodat mensen he:) anyway i planning een enorme upgradw met mijn pc en de andere dag kocht ik een Radeon x1650 pro 512 MB AGP-kaart, voorzien van het en het werkt prima, maar erg disapointingly zijn echt niet veel sneller dan mijn vorige kaart een 256 mb Radeon 9550 (god Het diende me goed lol), ik vraag mij af, wel meer de hoop dat zij presteert slecht want ik ben alleen met behulp van een 250 Watt voeding en ATI raden een 400 Watt, dus is het draaien langzamer dan zou moeten, omdat van deze?, Ik heb gekocht een 500 watt PSU het gewoon hasn't aangekomen nog, maar in de reviews lees ik deze kaart is het spelen van games zoals de vergetelheid op ongeveer 50 fps met hi-instellingen en AA en AF |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm ik twijfel de PSU zou vertragen neer. Het zou zowel het draaien of niet. Maar het kan helpen. Heb je de nieuwste stuurprogramma's voor het? Welke OS heb je?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Op een andere nota, Oblivion massaal GPU intensief. Tenzij je gaat voor een zeer lage resolutie you're going to have tot compromis over de AA / AF op de GPU die u hebt om nog speelbare framerates, laat staan 50 +. De X1650 is niet vervaardigd en ontworpen tijdens ATI fijnste uur. De extra 256mb ram over een voorraad 1650 zal niet helpen met AA, hetzij als de kaart gewoon niet over de grunt te gebruiken.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya it wouldnt lopen indien zij is ur PSU i personlly zou hebben nvidia
| |||
| |||
| Citaat:
![]() Beetje een open verklaring er CW. Nivia ook low end en mid range GPU's. Dus zelfs met een van deze zou hij waarschijnlijk dezelfde kwestie I genoemd.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ah ok en eerlijk genoeg dan lol, hoewel ik weet dat mijn cpu zal beperken (AMD XP 1900), maar krijgen een tomorow XD, maar dat moet helpen bij het rechte eind? |
|
| |||
| |||
| Het zal zeker helpen, maar de beperkende factor zal de GPU.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=4 hier lees deze review over deze kaart, de systematische, kale botten die ze gebruiken voor het testen van deze kaart is AMD 64 3500 +, 1 gig ram en mijn kaart de x1650 pro en de 7600GS, maar niet een slechte kaart voor de prijs, maar ook de strijd met world of warcraft op Keer ??, Ik denk dat het iets anders, ik ltell u als de PSU maakt een verschil als het gaat tomorow, en dan zal je vertellen wat haar graag als de nieuwe setup arriveert ook, dank voor hulp jongens |
|
| |||
| |||
| Ja, hou ons op de hoogte. I'd be interested.
|
| |||
| |||
| meer ram zou helpen ook, afhankelijk van wat ur draait op dit moment. een top van de reeks grafische kaart op een computer shit niet vullen elkaar aan |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Palit 9800GT grafische kaart problemen | lnicole | Grafische Kaarten & Monitors | 0 | 13 jun 2009 01:12 |
| Problemen met grafische kaart - PC crasht wanneer gaming | dwightrocks | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | 24 mei 2009 13:14 |
| Help, Geen stroom voor de grafische kaart ..? | samm121 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 13 okt 2008 10:09 |
| TV / Graphics Card Upgrade Issues | mildren4ever | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 13 Jan 2008 11:17 |
| Stuurprogramma voor de grafische kaart problemen ... | mark99 | Grafische Kaarten & Monitors | 19 | 22 aug 2007 11:49 |
| Thread Tools | |
| |