![]() |
|
| |||
| |||
| im dave im nye forumet, så Hei folk:) likevel i planleggingen av en enorm upgradw med min pc og den andre dagen jeg kjøpte en RADEON x1650 pro 512 MB AGP-kort, monterte den, og det fungerer bra, men svært disapointingly det egentlig ikke så mye raskere enn min forrige kortet en 256 MB RADEON 9550 (gud det servert meg godt lol), jeg lurer på, vel mer håp om at det er svake resultater fordi jeg bare bruker en 250 watts strømforsyning og ATI anbefaler en 400 watt, så er det kjører tregere enn det burde være på grunn av dette? Jeg har kjøpt en 500 watts PSU det bare hasn't kommet ennå, men i de vurderinger jeg leste dette kortet var spill som Oblivion på rundt 50 fps med hi og AA og AF |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmmm jeg tviler på PSU skulle bremse ned. Det vil enten kjøre den eller ikke. Men det kan hjelpe. Har du alle de nyeste driverne for det? Hva OS har du?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| På et annet merke, Oblivion er massivt GPU intensiv. Med mindre du går for en svært lav oppløsning du er nødt til å kompromisse på AA / AF vurderer GPU du har for å oppnå enda spillbare framerates, enn si 50 +. The X1650 ikke var produsert og utviklet under ATI fineste time. De ekstra 256 MB RAM over et lager 1650 vil ikke hjelpe med AA enten som kortet slett ikke har de grynt til å bruke det.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| ya det wouldnt kjøre hvis det var ur PSU i personlly ville ha fått nvidia
| |||
| |||
| Sitat:
![]() Bit av en åpen uttalelse der CW. Nivia også produsere lave enden og mellomklassen GPU's. Så selv med en av disse han vil nok ha det samme problemet har jeg nevnt.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| ah ok vel fair nok deretter lol, men jeg vet min CPU vil begrense den (AMD XP 1900), men får en tomorow XD, men som skal hjelpe det riktig? |
|
| |||
| |||
| Det vil sikkert hjelpe men begrensende faktor skal være GPU.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| http://www.elitebastards.com/cms/ind...1&limitstart=4 her for å lese denne anmeldelsen på dette kortet, er systemet, bare bein de bruke til å teste dette kortet er AMD 64 3500 +, 1 gig ram og kortet mitt på x1650 pro og 7600gs det ikke en dårlig kort for prisen, men det enda kjemper med World of Warcraft til tider ? Jeg tror det noe annet, i ltell deg hvis PSU betyr foreta en dif når det gjelder tomorow, og deretter skal si deg hva det ut når det nye oppsettet kommer i tillegg, takk for hjelpen folkens |
|
| |||
| |||
| Ja, holde oss oppdatert. Jeg vil være interessert.
|
| |||
| |||
| mer ram ville hjelpe også, avhengig av hva ur kjører i øyeblikket. en topp på området grafikkortet på en dritt maskin ikke utfyller hverandre |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Palit 9800GT Grafikkort Problemstilling | lnicole | Kabinetter & Skjermer | 0 | 13 juni 2009 01:12 |
| Problemer med grafikkort - PC krasjer ved spilling | dwightrocks | Kabinetter & Skjermer | 2 | 24 mai 2009 13:14 |
| Hjelp, ingen strøm til grafikkortet ..? | samm121 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 13 oktober 2008 10:09 |
| TV / Grafikkort Upgrade Problemstilling | mildren4ever | Kabinetter & Skjermer | 3 | 13 januar 2008 11:17 |
| Grafikkortkonfigurasjon driver problemer ... | mark99 | Kabinetter & Skjermer | 19 | 22 august 2007 11:49 |
| Thread Tools | |
| |