![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg køber en 512MB AGP-kort i to ugers tid og bare tænkte, om det vil fungere ok med mit bord, da det er 4 år gammel, men har en AGP slot? Please svar hurtigt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yeah. Hvis du har en AGP-slot, så er du med bøde.
| |||
| |||
| Jeg behøver ikke en ekstra strømforsyning gør jeg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken model bundkort er det, og hvad watttal er din strømforsyning? Downloade CPU-Z , der vil fortælle dig, hvad model dit bundkort
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Ikke at bekymre dig, fordi jeg har læst vejledningen fra internettet den anden dag, og det sagde ikke, at jeg havde brug for en ekstra strømforsyningskablet, så alligevel er jeg købe fra KC computere i Hastings East Sussex. Jeg vil bede dem lige før jeg køber det. BTW, det kort, at jeg køber er denne: AGP Sapphire X1650 Pro 512 MB, som koster £ 47,00. Er der noget andet, som jeg behøver at vide om, før jeg installere den? |
|
| |||
| |||
| Jeg synes du skal kigge efter et andet kort, hvis du kan, ligesom 7600GT eller hvis du kunne få X1950 Den X1650 er ikke et meget godt kort på alle
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Nej, jeg behøver ikke en top spec-kortet, fordi alle jeg spiller er racing-spil, men ingen er, at nye (ældste måske otte eller ni år gammel, og fik dem brugt). Alt, hvad jeg har brug for nye grafikkort er fordi jeg har Flatout 2 og buschauffør eventuelt begge spil vil køre bedre på det nye kort end mit nuværende 64MB Card. OK? |
|
| |||
| |||
| Ok, det 7600GT er omkring den samme pris og udfører belastninger bedre end X1650! Også KC Computere er ikke, at billige Hvis man ser her kan du få den X1650pro for £ 38
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Er 7600GT Card AGP derefter, for hvis det er PCI-E så er det ikke godt for mig, fordi jeg ikke har PCI-E slot på mit bord? |
|
| |||
| |||
| Citat:
Du kan få X1650pro og 7600gt i både AGP og PCI-e, så vær sikker på, at du vælger den rigtige
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Anbefal en anstændig Grafikkort for Gaming - begyndere Spørgsmål | zbersinger | Grafikkort & Monitors | 6 | 21 November 2009 13:49 |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| PSU og GFX kortet spørgsmål | mrdaveyk | Grafikkort & Monitors | 3 | 7 december 2008 15:28 |
| Spørgsmål "grafikkort | deathsqad | Grafikkort & Monitors | 4 | 20 februar 2008 04:03 |
| Spørgsmål om grafikkort Generelt | hi345hello | Grafikkort & Monitors | 6 | 5 december 2007 15:09 |
| Thread Tools | |
| |