![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen ostamassa 512MB AGP-kortin kahden viikon kuluttua ja vain ihmetellä, jos se toimii ok minun aluksella kuin se on 4 vuotta vanha, mutta siinä on AGP-korttipaikka? Vastaa pian. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Joo. Jos sinulla on AGP slot sinua hyvin.
| |||
| |||
| Minun ei tarvitse erillistä virtalähdettä teen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä malli emolevyn se on ja mitä wattiluku on virtalähde? Ladata CPU-Z , joka kertoo, mitä mallia emolevyn
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| Ei hätää, sillä olen lukenut ohjeet Webistä muutama päivä ja se ei ole sanoa, että minun tarvitsee ylimääräistä virtajohto, niin ainakin olen ostamasta KC tietokoneita Hastings East Sussex. Pyydän niitä juuri ennen kuin se ostetaan. BTW, kortti että olen osto on tämä: AGP Sapphire X1650 Pro 512MB, joka maksaa £ 47.00. Onko mitään muuta minun pitäisi tietää ennen kuin asennan sen? |
|
| |||
| |||
| Mielestäni sinun pitäisi etsiä toista korttia, jos voit, kuten 7600GT tai jos voit saada X1950 The X1650 ei ole kovin hyvä kortti lainkaan
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| N: o En tarvitse alkuun spec-kortin, koska kaikki pelaan on kilpa-pelejä, mutta on, että uusi (vanhimpien ovat ehkä kahdeksan tai yhdeksän vuotta vanha ja sai heistä toisen käden). Tarvitsen uuden näytönohjaimen koska olen Flatout 2 ja linja-autonkuljettaja mahdollisesti molemmat pelit kestää paremmin uuden kortin kuin nykyisessä 64MB kortille. OK? |
|
| |||
| |||
| Ok, että 7600GT on noin saman hinnan ja suorittaa kuormien parempi kuin X1650! Myös KC Tietokoneet ei ole se, että halvan Jos tarkastellaan tässä voit saada X1650pro for £ 38
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Onko 7600GT kortin AGP sitten, koska jos se on PCI-E, se ei ole hyvä minulle, koska minulla ei ole PCI-E slot minun aluksella? |
|
| |||
| |||
| Quote:
Voit saada X1650pro ja 7600gt sekä AGP-ja PCI-e, joten varmista, että voit valita oikea