![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben het kopen van een 512MB AGP-kaart in twee weken tijd en gewoon me af of het werkt ok met mijn bord zoals het is 4 jaar oud, maar heeft wel een AGP slot? Beantwoord snel. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ja. Als je een AGP slot heb je goed.
| |||
| |||
| Ik hoef niet een extra voeding kan ik? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Welk model moederbord is het en wat wattage is uw voeding? Downloaden CPU-Z dat zal u vertellen welk model van uw moederbord
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Geen zorgen te maken, want ik lees de instructies van het web de andere dag en zij niet zeggen dat ik nodig een extra netsnoer, dus eigenlijk ben ik het kopen van KC Computers in Hastings East Sussex. Ik zal hen vragen net voordat ik het kopen. BTW, de kaart die ik ben te kopen is dit: AGP Sapphire X1650 Pro 512mb die kost £ 47,00. Is er wat ik moet weten voordat ik installeren? |
|
| |||
| |||
| Ik denk dat je moet kijken voor een andere kaart als je kunt, zoals de 7600GT, of als u zou kunnen krijgen X1950 De X1650 is een zeer goede kaart op alle
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Nee ik hoef niet een top spec kaart, omdat alles wat ik spelen is racing games, maar dat zijn geen nieuwe (oudste misschien acht of negen jaar oud en heb ze tweedehands). Alles wat ik nodig nieuwe grafische kaart is, want ik heb FlatOut 2 en Bus Driver eventueel beide games loopt beter op de nieuwe kaart is dan mijn huidige 64MB Card. OK? |
|
| |||
| |||
| Ok, de 7600GT is ongeveer dezelfde prijs en voert lading beter dan de X1650! Ook KC Computers is niet zo goedkoop Als je kijkt hier U kunt de X1650pro voor £ 38
__________________ www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() |
|
| |||
| |||
| Is de 7600GT AGP kaart dan, want als het PCI-E dan is het geen goed voor me, want ik heb geen PCI-E slot op mijn bord? |
|
| |||
| |||
| Citaat:
U kunt de X1650pro en 7600gt in zowel AGP en PCI-e, dus kiest u het recht een