![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg kjøper en 512MB AGP kort i to uker og bare lurer på om det fungerer greit med mitt bord som det er 4 år gammel, men har en AGP slot? Svar fort.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ja. Hvis du har en AGP-sporet er du bra.
|
|||
|
|||
|
Jeg trenger ikke en ekstra strømforsyning gjør jeg?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvilken modell hovedkort er det og hva effekten er strømforsyningen?
Laste ned CPU-Z som vil fortelle deg hva modellen hovedkortet
Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||
|
|||
|
Ikke bekymre deg, fordi jeg lese instruksjonene fra Internett her om dagen og det gjorde ikke si at jeg trengte en ekstra strømforsyning ledningen, så uansett jeg kjøpe fra KC Computers i Hastings East Sussex. Jeg vil be dem like før jeg kjøper den.
BTW, er kortet som jeg kjøper er dette: AGP Sapphire X1650 Pro 512 MB som koster £ 47.00. Er det noe annet jeg trenger å vite om før jeg installerer det? |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror du bør se etter et annet kort hvis du kan, som 7600GT eller om du kunne få X1950
The X1650 er ikke et godt kort på alle
|
|||
|
|||
|
Nei jeg trenger ikke en topp spec kort, fordi jeg spiller er racing-spill, men ingen er som nye (eldste som blir muligens åtte eller ni år gammel og fikk dem annenhånds). Alt jeg trenger nye grafikkort er fordi jeg har Flatout 2 og Bus Driver muligens begge spillene vil kjøre bedre på det nye kortet enn min nåværende 64MB Card. OK?
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok, det 7600GT er omtrent samme pris og utfører laster bedre enn X1650!
Også KC Datamaskiner er ikke billig Hvis du ser her kan du få den X1650pro for £ 38
|
|||
|
|||
|
Er 7600GT Card AGP da, fordi hvis det er PCI-E er det ingen god for meg, fordi jeg ikke har PCI-E slot på mitt bord?
|
|
|
|||
|
|||
|
Sitat:
Du kan få X1650pro og 7600gt både AGP og PCI-e, så sørg for at du velger den rette