![]() |
|
| |||
| |||
| im på markedet nu til en AGP-grafikkort, da min pc kan ikke bruge PCI-E. Min computer bruger DDR RAM og grafikkortet im efter anvendelser DDR2 vil dette medføre konflikter mellem hardware, eller vil de fungere normalt? Im blot at være forsigtig, fordi jeg for nylig købt den forkerte type RAM til min pc og naturligvis det gjorde ikke passer. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være fint.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mit 8600gt har ddr3 ram, jeg tror ikke, theres enhver konflikt, som jeg har DDR2 på min MOBO
Temperaturen inde i denne æbletærte er over 1000 grader. Hvis jeg kan klemme det, en stråle af smeltet Bramley æble vil sprøjte ud. Kunne gå din vej; kunne gå minen. Uanset hvad, en af os er på vej ned! Mit system: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være fint. Kortet på ram er dedikeret til brugen af kortet.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Lær nye grafikkort. | Coolyxxx | Grafikkort & Monitors | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Monitors | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjælp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Monitors | 1 | 10th Dec 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Monitors | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |