![]() |
|
| |||
| |||
| im i markedet nå for et AGP-grafikkort siden min pc ikke kan bruke PCI-E. Min datamaskin bruker DDR RAM og grafikkortet im etter benytter DDR2, vil dette føre til konflikter mellom maskinvare eller skal de fungere som normalt? Im bare å være forsiktig fordi jeg nylig har kjøpt feil type ram på min PC, og selvsagt det didnt fit. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være bra.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| min 8600gt har ddr3 ram, tror jeg ikke Theres en konflikt som jeg har DDR2 på MOBO
Temperaturen inne i denne apple pie er over 1000 grader. Hvis jeg presse den, et jetfly av smeltet Bramley apple vil sprute ut. Kunne gå veien, kunne gå min. Uansett, en av oss går ned! Min System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det vil være bra. Kortet på ram er dedikert for bruk av kortet.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |