![]() |
|
| |||
| |||
| im på marknaden nu ett AGP-grafikkort, eftersom min dator inte kan använda PCI-E. Min dator använder DDR RAM och grafikkortet im efter använder DDR2 kommer detta att orsaka konflikter mellan hårdvara eller kommer de att fungera normalt? Im bara vara försiktig, eftersom jag nyligen köpt fel typ av RAM-minne till min dator och det är uppenbart att det didnt passform. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kommer att bli bra.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| mitt 8600gt har DDR3 RAM, jag tror inte Theres någon konflikt som jag har DDR2 på min MOBO
Temperaturen inne i den här äppelpajen är över 1000 grader. Om jag krama den, en stråle av smält Bramley Apple kommer att spruta ut. Kan gå din väg, skulle kunna fortsätta mitt. Hursomhelst, en av oss är på väg ner! Mitt System: Min
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det blir bra. Kortet på ram är avsedda för användning av kortet.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nya grafikkortet. | Coolyxxx | Grafikkort & Skärmar | 4 | 7 december 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjälp med grafikkort ..... | CrazyAce | Grafikkort & Skärmar | 1 | 10 december 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |