![]() |
|
| |||
| |||
| Morgen alle Jeg er for nylig på jagt efter et nyt grafikkort. Problemet er, jeg har ingen idé om hvor du skal begynde, hvad mit bundkort vil tage, hvor mange størrelser af grafikkort der er i fysisk størrelse og hvad den max hastighed på grafikkort min computer kan tage det. Nogen hjælp til hvordan man kan finde dette ville være ganske nyttigt og eventuelle anbefalede grafikkort ville være værdsat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, hvis du kunne svare på et par spørgsmål, som det ville være nyttigt. Ved du, hvad bundkort (mærke + model) du har? Hvad er dit budget? Bruger du XP eller Vista, og har du spille de nyeste krævende spil, eller de lidt ældre?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også, hvad sagen. Nogle, der faktisk er en masse, vil i tilfælde, der ikke passer til en 8800GTX/Ultra som et eksempel.
|
| |||
| |||
| Good point Alex. Selv hvis hans budget strakt til selv blinke hen imod en 8800GTX/Ultra, jeg er sikker på, han ville have nok til en ny sag:) Nu du har bragt det op, kender du den model af din PSU? Da dette kan have for at blive erstattet med strøm dit nye GFX kort.
__________________ Woah! Du har fundet min hemmelighed punktum! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Errrrr fabrikat er Microstar, ikke sikker på den model (MS 72 Jeg tror ... vil tjekke). Og gud ved, hvad sagen er. Dens en EI Systems 5.023 tårn med dens bestand sag, der er en stor klodset grå ting. Ikke et fingerpeg om strømforsyningen enten. Jeg kender kun det er støj dræber på det. Vil se når jeg kommer hjem om modellen og ting. Budget kan gå til omkring 100 £ i det øjeblik, hvis jeg skubbede. ikke sikker på, om det er virkelig godt eller forfærdelige lol. ![]() Jeg ønsker at spille de nyere spil, men min pc kæmper med at køre UT 2004 om laveste indstillinger, fordi min crummy onboard chipsæt kæmper for at vise XP .... I øjeblikket bruger en Intel 82865G chipsæt, som er fantastisk til andet end spil. |
|
| |||
| |||
| Mit bundkort er et MICROSTAR MS-7041, samme ting som før, ikke sikker på om min strømforsyning, eller hvordan jeg ville gå finde ud af, for den sags skyld |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Ny Grafikkort - Aktuelle Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Monitors | 9 | 5. aug 2009 08:44 |
| Grafikkort | jimbo84 | Grafikkort & Monitors | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Opbygge et nyt antræk behovet opinons på mit valg af dele | cheesepuff | General Hardware Chat | 17 | 24th May 2008 09:34 |
| Rådgivning, der er nødvendig for grafikkort udvælgelse | patman1987 | Grafikkort & Monitors | 6 | 28th Dec 2007 22:05 |
| Hvilket grafikkort | deeajz | Grafikkort & Monitors | 10 | 22 december 2007 18:45 |
| Thread Tools | |
| |