mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Grafische kaart selectie

Reply

Thread Tools
Old 16 december 2007, 11:17
Lid Fractie

Default Grafische kaart selectie

Morning all

Ik ben onlangs op zoek naar een nieuwe grafische kaart. Het probleem is ik heb geen idee waar te beginnen, wat mijn moederbord zal nemen, hoeveel maten van de grafische kaart er in fysieke grootte en wat de max. snelheid van de grafische kaart mijn computer kan nemen.

Alle hulp over hoe dit zou heel nuttig zijn en alle aanbevolen grafische kaarten zouden worden gewaardeerd vinden.
Old 16 december 2007, 12:31
Donor Groep

Ik denk dat als je een paar vragen zou het nuttig zou kunnen beantwoorden.

Weet u wat moederbord (merk + model) heb je?

Wat is uw budget?

Gebruik je XP of Vista, en speel je de nieuwste veeleisende games of de iets oudere?

Mijn Systeem: = /

Processor (s):
AMD 64x2 6000 +
Moederbord:
Asus M2N32 SLI DELUXE WIFI
RAM Geheugen:
Corsair XMS2 DDR800 CL4 2048MB
Graphics Card (s):
BFG 8800GTS 320MB OC2
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
2x36gb RAID0 / 200GB / 500GB
Optische Drive (s):
CDRW + DVD-RW [dubbellagige]
Case / PSU:
CM Stacker832 / Silverstone DA750
Koeling:
Zalman CNPS9700NT
Netwerk / Internet:
dual Gigabit / 20MB Kabel
Monitor (s):
19 "HannsG
Operating System (s):
XP Pro 32Bit
Old 16 december 2007, 12:46
Donor Groep

Ook, wat zaak.

Sommigen, eigenlijk een veel, van de gevallen zal niet passen in een 8800GTX/Ultra als voorbeeld.

-Kanoakavirus

Mijn Systeem: Zoomy

Processor (s):
E8400@3.6ghz (400x9) @ 1.15v
Moederbord:
Asus P5K Premium
RAM Geheugen:
2GB Dominator 8500
Graphics Card (s):
BFG 8800GT
Sound Card:
Xfi Extremegamer
Hard Drive (s):
3.35TB ext opslag. Int 2TB opslag
Optische Drive (s):
LG GGC H20L
Case / PSU:
Enermax 720w
Koeling:
AC7
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
245 ter, 931B (Samsung)
Operating System (s):
Vista 32P
Old 16 december 2007, 19:14
Donor Groep

Goed punt Alex.

Hoewel als zijn begroting uitgerekt om zelfs knipperen naar een 8800GTX/Ultra, ik ben zeker dat hij genoeg hebben voor een nieuw geval:)

Nu je hebt ingesteld dat tot, weet u het model van uw voeding? Aangezien dit kan vervangen moeten worden voor het aandrijven van uw nieuwe GFX kaart.
Old 20 december 2007, 04:38
Lid Fractie

Errrrr het maken is Microstar, niet zeker van het model (MS-72 denk ik ... zal controleren). En God weet wat het geval is. De EI Systems 5023 een toren met zijn voorraad zaak die een grote logge grijze ding. Geen idee over de voeding niet. Ik weet alleen heeft ruis moordenaar op. Zal controleren als ik thuis over het model en dingen.

Budget kan gaan tot ongeveer 100 pond op het moment als ik duwde. niet zeker of dit echt goed is of vreselijke lol.

Ik wil de nieuwere spellen te spelen, maar mijn pc worstelingen met stromend UT 2004 op de laagste instellingen omdat mijn onboard chipset Crummy worstelt om XP weer te geven ....
Op dit moment gebruik van een Intel 82865G chipset die is geweldig voor alles behalve gamen.
Old 20 december 2007, 12:29
Lid Fractie

Mijn moederbord is een Microstar MS-7041, Zelfde spul als voorheen, niet zeker over mijn voeding of hoe ik zou gaan over het vinden van voor die kwestie
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 anaconda1991 Grafische Kaarten & Monitors 9 De 5 augustus 2009 08:44
Grafische kaart jimbo84 Grafische Kaarten & Monitors 4 29 okt 2008 08:44
Bouwen aan een nieuw tuig-behoefte opinons op mijn selectie van onderdelen cheesepuff Algemeen Hardware Chat 17 24 jun 2008 09:34
Advies nodig voor de grafische kaart selectie patman1987 Grafische Kaarten & Monitors 6 28 dec 2007 22:05
Welke grafische kaart deeajz Grafische Kaarten & Monitors 10 22 dec 2007 18:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.