![]() |
|
| |||
| |||
| Morning all Ik ben onlangs op zoek naar een nieuwe grafische kaart. Het probleem is ik heb geen idee waar te beginnen, wat mijn moederbord zal nemen, hoeveel maten van de grafische kaart er in fysieke grootte en wat de max. snelheid van de grafische kaart mijn computer kan nemen. Alle hulp over hoe dit zou heel nuttig zijn en alle aanbevolen grafische kaarten zouden worden gewaardeerd vinden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat als je een paar vragen zou het nuttig zou kunnen beantwoorden. Weet u wat moederbord (merk + model) heb je? Wat is uw budget? Gebruik je XP of Vista, en speel je de nieuwste veeleisende games of de iets oudere?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ook, wat zaak. Sommigen, eigenlijk een veel, van de gevallen zal niet passen in een 8800GTX/Ultra als voorbeeld.
|
| |||
| |||
| Goed punt Alex. Hoewel als zijn begroting uitgerekt om zelfs knipperen naar een 8800GTX/Ultra, ik ben zeker dat hij genoeg hebben voor een nieuw geval:) Nu je hebt ingesteld dat tot, weet u het model van uw voeding? Aangezien dit kan vervangen moeten worden voor het aandrijven van uw nieuwe GFX kaart.
__________________ Woah! Je vond mijn geheime zin! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Errrrr het maken is Microstar, niet zeker van het model (MS-72 denk ik ... zal controleren). En God weet wat het geval is. De EI Systems 5023 een toren met zijn voorraad zaak die een grote logge grijze ding. Geen idee over de voeding niet. Ik weet alleen heeft ruis moordenaar op. Zal controleren als ik thuis over het model en dingen. Budget kan gaan tot ongeveer 100 pond op het moment als ik duwde. niet zeker of dit echt goed is of vreselijke lol. ![]() Ik wil de nieuwere spellen te spelen, maar mijn pc worstelingen met stromend UT 2004 op de laagste instellingen omdat mijn onboard chipset Crummy worstelt om XP weer te geven .... Op dit moment gebruik van een Intel 82865G chipset die is geweldig voor alles behalve gamen. |
|
| |||
| |||
| Mijn moederbord is een Microstar MS-7041, Zelfde spul als voorheen, niet zeker over mijn voeding of hoe ik zou gaan over het vinden van voor die kwestie |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe grafische kaart - Huidige kaart = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafische Kaarten & Monitors | 9 | De 5 augustus 2009 08:44 |
| Grafische kaart | jimbo84 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 29 okt 2008 08:44 |
| Bouwen aan een nieuw tuig-behoefte opinons op mijn selectie van onderdelen | cheesepuff | Algemeen Hardware Chat | 17 | 24 jun 2008 09:34 |
| Advies nodig voor de grafische kaart selectie | patman1987 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 28 dec 2007 22:05 |
| Welke grafische kaart | deeajz | Grafische Kaarten & Monitors | 10 | 22 dec 2007 18:45 |
| Thread Tools | |
| |