![]() |
|
| |||
| |||
| Morning alle Jeg er nylig på leting etter et nytt grafikkort. Problemet er jeg har ingen anelse om hvor du skal begynne, hva min hovedkort vil ta, hvor mange størrelser av grafikkort det er i fysisk størrelse og hva maks hastighet på grafikkort datamaskinen min kan ta er. Alle hjelpe om hvordan du finner dette ville være ganske hjelpsom og eventuelle anbefalte grafikkort ville være verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror at om du kunne svare på noen spørsmål det kan være nyttig. Vet du hva hovedkort (foreta + modell) du har? Hva er budsjettet? Bruker du XP eller Vista, og spiller du de nyeste krevende spill eller den noe eldre?
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Også hva tilfellet. Noen, faktisk mye, vil saker ikke passer inn i et 8800GTX/Ultra som et eksempel.
|
| |||
| |||
| Godt poeng Alex. Selv om hans økonomiske strukket til og med blinke mot et 8800GTX/Ultra, er jeg sikker på at han skulle ha nok for en ny sak:) Nå har du tatt det opp, vet du hvilken modell av PSU din? Da dette kan ha for å bli erstattet å drive det nye GFX kortet.
__________________ Woah! Du fant min hemmelige setningen! lol, n00b. |
|
| |||
| |||
| Errrrr de gjør er Microstar, usikker på modell (MS 72 jeg tror ... vil sjekke). Og gud vet hva tilfellet er. Det er en EI Systems 5023 tårnet med sine aksjer sak som er et stort ungainly grå ting. Ikke en anelse om strømforsyningen heller. Jeg vet bare det har noise killer på den. Vil sjekke når jeg kommer hjem om modellen og ting. Budsjett kan gå til ca £ 100 for øyeblikket hvis jeg presset. ikke sikker på om dette virkelig er god eller forferdelige lol. ![]() jeg vil gjerne spille nyere spill, men min PC sliter med rennende UT 2004 på laveste innstillinger fordi min crummy ombord brikkesettet kjemper for å vise XP .... For tiden bruker en Intel 82865G brikkesettet som er flott for alt unntatt spilling. |
|
| |||
| |||
| Mitt hovedkort er et Microstar MS-7041, samme stoff som før, ikke sikker på om mine strømforsyning, eller hvordan jeg skulle gå rundt å finne ut for den saks skyld |