![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hei kaverit, olen HAKU pelata aseellinen hyökkäys 2, kun se tulee ulos ja olen 100% hämmentyneitä siitä, mitä kortin saa, kun saan pelata pelejä minun TFT
Tarvitsen kortin, joka ei viive on huonosti leikkiessään minun native res 20 "TFT 16:10 1680 * 1050 mikä on paras kortti voisin ostaa rahoille alle £ 120 mahdollisuuksien En omista 9600GT atm 512MB versio. olisi 1GB kortin tehdä yhtään paremmin tällaisen koko näytön res? 9600GT ei suorita GTR2 ja GTREVO kotoperäisiin res ja mukava asetukset jo ya vain kertoa sen vain tekee työtään, vaikka syy on hienoinen tunne viive aina kotoperäisiin res. Saisin pienempi res näytön ehkä lol vaan haluan pystyä soittamaan 1680 res rauhaa ja kiitos My System: Fred
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Monet kiitokset Carbon
|