![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens, er ser å spille væpnet angrep 2 når den kommer ut og er 100% forvirret på hva kortet for å få for meg å kunne spille spill på min TFT
Jeg trenger et kort som ikke lag til dårlig mens du spiller på mitt eget res 20 "TFT 16:10 1680 * 1050 Hva er beste kortet jeg kan kjøpe for pengene under £ 120 hvis mulig Jeg eier et 9600GT minibank 512MB versjonen. ville 1GB kortet gjør det bedre for en slik størrelse skjermen res? 9600GT gjør kjøre GTR2 og GTREVO på native oppløsning og fine innstillinger allerede, ya kan fortelle sin bare om å gjøre jobben sin selv om årsaken er det liten følelse av lag alltid på native res. Jeg kunne få en lavere oppløsning skjermen kanskje lol men egentlig jeg vil kunne spille på 1680 res fred og takk Min System: Fred
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
|
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Mange takk Carbon |