![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| I needsomehelp! I boughtanewpcrecentlya ndgothl 2 ja F korvalla. Minä thenboughtax 1 9 0 0 gtgraphicscardastheon ein minun pcisverybasi c. H owever I donthaveanymolexconne ctorscomingoutof minun powersupplyso I cantconnectthegraphic scard. I dontwant ostaa otherpowersupply A rethereanypci - egraphicscardsout siitä, että DONT needtobeconnecteddire ctlytothepowersupply, thatwillworkwitha 3 0 5 wpowersupplyandrun H l 2 ja F earonmed / highsettings? ? T hisissofrustrating! Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| N: o rikos mutta en voi nähdä Saatko paljon apua kirjoittamalla postitse niin.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko Space Bar rikki?
| |||
| |||
| Joten mieluummin ostaa uusi näytönohjain sitten PSU? Miksi? PSUs ovat halpoja kuin pelimerkkejä. Voit ehkä saada adapteri nykyisen PSU joka olisi vielä halvempaa. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vau, mikä vaivaa, että oli lukenut!
A 305w PSU että sellainen kortti on hieman heikko joka tapauksessa olen sitä mieltä, että kortin yksin käyttää yli 100W valtaa sen itse, voit ostaa Molex on pci-e-muunnin, mutta neuvoisin teitä ostamaan uutta PSU En ole varma, mitä muita komponentteja, sinulla on, mutta 305w tässä päivässä ja ikä vain ei riitä My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
Ensinnäkin, hyvä valinta kortti. Kuten olet todennut olet ei Molex tulevan poissa PSU (oletko varma?) Niin et voi saada Molex-6pin pci-e-muuntimen kuin joku muu totesi. On pci-e-kortteja, jotka eivät tarvitse 6 pin johtoa ja ovat puhtaasti powered by PCI-e-porttiin. Mutta tämä johtuu siitä, että he eivät niin voimakas kortti sinulla on (tai mikä tahansa kortti, joka edellyttää 6pin). It'll on halvempaa (ja beneficical) ostaa parempi, tehokkaampi PSU. Jos tarvitset apua, jotka antavat meille huutaa.
|
| |||
| |||
| Kiitos kaikille, että on ollut aikaa lukea minun arvoituksellisesti msg .. pahoillani siitä, että minulla oli luonut sen töistä ja se didnt kopioida hyvin .... anyway tärkeimmät q olin pyytänyt oli ... Onko pci-e näytönohjainta siellä, että ei tarvitse olla yhteydessä suoraan sen poer tarjonta, joka samalla on 305w virtalähde & Windows Vista ja suorittaa HL2 & Pelko on med / high asetukset? Voin saada palautusta minun näytönohjain ja saada toinen ... im ole kiinnostunut maksaa enemmän virtalähde ja dont tiedä miten sopii yksi ... ei liian vaivautunut siitä vähemmässä kortin niin kauan kuin se toimii .... Niin sen typerä, että saan tällaisen crap PSU kanssa PC, hömppä Joo im myönteisesti ei Molex liittimiä ... Theres mitään sen outoa ... aivan toinen asia liittää cd ajaa mielestäni. Onko 7600gt tarve liitäntään PSU? Kiitos vielä kaikki vastaukset |
|
| |||
| |||
| Ah Näen, että se selittää sen, anteeksi sitä epäkohteliaana, Luulin oli tahallista. Mitä korttia, jos voit saada palautusta ja sivutustilana, että muutokset asioita. Kuten Alex sanoi kortit ilman plug ovat yleensä alhaisempia spec mutta olen varma, että hän voi suositella mitään, jos et todellakaan halua lähteä sille tielle. Hurraa. Dave. |
|
| |||
| |||
| 7600GT on hyvä vaihtoehto, se ei ole niin voimakas kuin Pro olet ostanut, mutta se ei ole puoli huono rahaa. Ja ei, et tarvitse pci-e liitin.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| lol thats kuulostaa kuin Dell. Hanki itsellesi ATI 2600XT ddr4, ei tarvitse ulkoista valtaa dx10 yhteensopiva ja £ 80. |