![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg needsomehelp!
Jeg boughtanewpcrecentlya ndgothl 2 og F øret. Jeg thenboughtax 1 9 0 0 gtgraphicscardastheon ein min pcisverybasi c. H owever jeg donthaveanymolexconne ctorscomingoutof min powersupplyso jeg cantconnectthegraphic scard. Jeg dontwant å kjøpe en otherpowersupply En rethereanypci - egraphicscardsout der Dont needtobeconnecteddire ctlytothepowersupply, thatwillworkwitha 3 0 5 wpowersupplyandrun H l 2 og F earonmed / highsettings? ? T hisissofrustrating! Takk! |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ingen lovbrudd, men jeg skrånende se at du får mye hjelp ved å skrive et innlegg slik.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Er Mellomromstasten brutt?
|
|||
|
|||
|
Slik at du heller vil kjøpe et nytt grafikkort deretter en PSU?
Hvorfor? PSUs er billige som chips. Du kan sannsynligvis få en adapter for gjeldende PSU som vil bli enda billigere. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jøss, for en innsats som var å lese!
En 305w PSU for den typen kort er litt svak likevel, jeg tror kortet alene bruker over 100W av kraft i sitt selvbilde, kan du kjøpe Molex til PCI-E-konvertering, men jeg vil råde deg til å kjøpe en ny PSU Jeg er ikke sikker på hva andre komponenter du har, men 305w i dag og alder bare er ikke nok Min System: Noen andre lover!
|
|
|
|||||||||||||
|
|||||||||||||
|
Sitat:
Først godt utvalg av kortet. Som du har oppgitt at du har ingen Molex kommer ut av PSU (er du sikker?) Kan du ikke få en Molex-6pin PCI-E konverteringsprogrammet som noen andre oppgitt. Det er PCI-e kort som trenger ikke 6-pinners kabel og er rent drives av PCI-E port. Men dette er fordi de er ikke like kraftig som kortet du har (eller kort som krever 6pin). Det vil bli billigere (og mer beneficical) til å kjøpe en bedre, mer kraftig PSU. Hvis du trenger hjelp på som gir oss et rop.
|
|
|
|||
|
|||
|
Takk til alle som har tatt deg tid til å lese mine kryptiske msg .. beklager at jeg hadde laget den i verk, og det gjorde ikke kopiere godt .... anyway hoveddisplayet q Jeg ble spurt var ...
Er det noen PCI-e grafikkort der ute som ikke trenger å være koblet direkte til poer tilbud, som vil jobbe med en 305w strømforsyning og Windows Vista og kjøre HL2 & Fear på med / high innstillinger? Jeg kan få en refusjon på grafikkortet og få en annen ... im ikke oppsatt på å betale mer for en strømforsyning og dont vite hvor å passe en ... ikke så plaget om å ha en mindre kortet så lenge det fungerer .... Ja det dumt at jeg får en slik crap PSU med PC, tåpelig Ja im positivt om ingen Molex kontakter ... Theres ingenting sin rare ... bare en ting å koble en cd stasjon til tror jeg. Betyr en 7600gt må koble til en PSU? Takk for alle svarene |
|
|
|||
|
|||
|
Ah jeg ser, som ville forklare det, beklager for å være frekk, jeg trodde du var bevisst.
Som for kort om du kan få tilbakebetalt og swap, som endrer ting. Som Alex sa kortene uten pluggen er normalt lavere spec men jeg er sikker på at han kan anbefale noe hvis du virkelig vil gå ned at ruten. Skål. Dave. |
|
|
|||
|
|||
|
7600GT er et godt valg, det er ikke så kraftig som den Pro du har kjøpt, men det er ikke en halv dårlig for pengene.
Og nei, du trenger ikke et PCI-E-tilkobling.
|
|||
|
|||
|
lol dvs høres Dell.
Få deg en ATI 2600XT ddr4, trenger ikke ekstern strømforsyning dx10 kompatible og under £ 80. |