![]() |
|
| |||
| |||
| Jag needsomehelp! Jag boughtanewpcrecentlya ndgothl 2 och F öra. I thenboughtax 1 9 0 0 gtgraphicscardastheon ein min pcisverybasi c. H owever jag donthaveanymolexconne ctorscomingoutof min powersupplyso jag cantconnectthegraphic scard. Jag dontwant att köpa en otherpowersupply En rethereanypci - egraphicscardsout där DONT needtobeconnecteddire ctlytothepowersupply, thatwillworkwitha 3 0 5 wpowersupplyandrun H l 2 och F earonmed / highsettings? ? T hisissofrustrating! Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Inget illa, men jag skränande ser du få mycket hjälp genom att skriva ett inlägg på det viset.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Är din Space Bar trasig?
| |||
| |||
| Så du hellre köpa ett nytt grafikkort då en PSU? Varför? Primära urvalsenheter är billiga som chips. Du kan förmodligen få en adapter för din nuvarande PSU vilket skulle vara ännu billigare. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wow, vilken ansträngning det var att läsa!
En 305w PSU för den typen av kort är lite svag i alla fall tror jag att kortet enbart använder över 100W av makten i sina egna, kan du köpa molex till pci-e-omvandlare, men jag skulle råda dig att köpa en ny PSU Jag är inte säker på vilka andra komponenter som du har, men 305w i våra dagar bara räcker inte Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
Första, bra val av kort. Som du angav du ingen molex s från din psu (är du säker?) Då du inte kan få en molex-6pin PCI-E-omvandlaren som någon annan anges. Det finns pci-e kort som inte behöver den 6 pin kabel och är enbart drivs med pci-e port. Men beror detta på att de inte är lika kraftfullt som det kort som du har (eller kort som kräver 6pin). Det blir billigare (och mer beneficical) att köpa en bättre, mer kraftfulla psu. Om du behöver hjälp för att ge oss ett skrik.
|
| |||
| |||
| Tack till alla som har tagit tid att läsa mina kryptiska medd. .. ledsen för att jag hade skapat det verk, och det gjorde kopia mycket bra .... i alla fall de viktigaste q Jag frågar var ... Finns det några pci-e grafikkort därute som inte behöver vara ansluten direkt till poer leverans, som kommer att arbeta med ett 305w nätaggregat & Windows Vista och köra HL2 & Rädsla på mellan / höga inställningar? Jag kan få en återbetalning på mitt grafikkort och få en annan ... im inte så förtjust i att betala mer för ett nätaggregat och vet hur man passar en ... inte så mycket om att ha en mindre kortet så länge det fungerar .... Ja det dumt att jag får en sådan skit PSU med datorn, dum Yeah im positiv om inte molex-kontakter ... Theres ingenting sin konstig ... bara en sak att ansluta en cd-enhet till tror jag. Har ett 7600gt behöver ansluta till en PSU? Tack än en gång för alla svar |
|
| |||
| |||
| Ah jag ser, som skulle förklara det, ledsen för att vara ohövlig, jag trodde du var avsiktlig. Som för kortet om du kan få en återbetalning och växlingsutrymme, som ändrar saker. Som Alex sa korten utan kontakten normalt lägre spec men jag är säker på att han kan rekommendera något om du verkligen vill gå den vägen. Skål. Dave. |
|
| |||
| |||
| 7600GT är ett bra val, det är inte lika kraftfullt som de Pro du köpt, men det är inte en halv dåligt för pengarna. Och nej, du behöver inte ett PCI-E-kontakt.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| lol thats låter som en Dell. skaffa dig ett ATi 2600XT ddr4, inte behöver extern strömkälla dx10 kompatibla och under £ 80. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Nytt grafikkort - Aktuella Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Grafikkort & Skärmar | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Betalkort LIDANDEN! | Mike0001 | Off Topic Discussion | 2 | 23 april 2008 04:29 |
| Vilket Grafikkort? | thwapy | Grafikkort & Skärmar | 4 | 11 februari 2008 13:06 |
| Nya grafikkort | jamess | Grafikkort & Skärmar | 8 | 9 december 2007 14:53 |
| RIP grafikkort | pete21 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 11 november 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |