mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Grafik Problemer efter ren installation

Reply

Thread Tools
Old 28. maj 2009, 10:44
Ny Medlem Gruppen

Default Grafik Problemer efter ren installation

Jeg havde et ekstra harddisk handy, så jeg troede, at jeg gerne rene installere Vista og se, hvordan det gik. Samme system, forskellige harddisk, men af en eller anden grund kan jeg ikke få grafikken kører ordentligt.

Jeg har installeret Vista uden problemer. Jeg har installeret alle de nødvendige drivere, herunder den nyeste Nvidia driver til mit GeForce 9800 GT grafikkort. Men som standard Aero blev deaktiveret, og det syntes en smule urolig og mærkeligt.

Windows Experience Index bedømt de Processor, RAM og primære harddisk en 5.9, men Grafik og Gaming Grafik kun sats 1.0.

Det samme system, med sit oprindelige harddisk, bedømt alle 5.9. Det kører 3D spil godt, og har ingen problemer.

Jeg kan kun synes, at skærmkortdriver er eller anden måde ikke fungerer korrekt, og jeg ved ikke, hvad de skal gøre.

Original specs: Intel Quad Core 2.33Ghz, 1G DDR2 RAM X 2, Western Digital 640G SATA harddisk, GeForce 9800 GT PCIe skærmkort.

Reserveudtagene harddisk med rene installere og grafiske spørgsmål er en Seagate 160G SATA.

Enhver hjælp værdsat.
Old 28. maj 2009, 10:48
Administrator Gruppen

Default Grafik Problemer efter ren installation

Havde et lignende problem i fortiden, geninstallere alle de nyeste chipsæt drivere fra din bundkort beslutningstagere websted faste det.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ren installation af XP på bærbar W / nye HDD, men ingen HDD er opdaget. Newb fejl? Mle4me Windows-operativsystemer 2 24 September 2009 12:07
Windows Vista ren installation timzl Windows-operativsystemer 10 21. jan 2009 02:37
Ren installation af VISTA vman01234 Windows-operativsystemer 1 21. jan 2009 02:02
Har du brug for hjælp med diskdrev installere, magt spørgsmål mtags244 Drives & flytbare medier 6 8 januar 2008 14:18
Clean installere xp adrian1982 Windows-operativsystemer 4 19. sep 2007 14:56
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.