![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Minulla oli varaosien kovalevy kätevä, joten ajattelin I'd puhtaan asentaa Vistan ja nähdä, miten se meni. Samaa järjestelmää eri kovalevyn, mutta jostain syystä en voi saada grafiikka näkyä oikein.
Olen asentanut Vista ilman ongelma. Olen asentanut kaikki tarvittavat ohjaimet, mukaan lukien viimeisimmät Nvidia kuljettajan minun GeForce 9800 GT-näytönohjain. Vielä oletuksena Aero on poistettu, ja asiat tuntuivat hieman nykii ja outoa. Windows Kokemus Hakemisto antoi prosessori, muistia ja Perusjäämä Kiintolevy yksi 5,9, mutta Kuvat ja pelikonsolit Graphics vain korko 1.0. Sama järjestelmä, jonka alkuperäinen kovalevy, rated kaikki 5.9. Se on 3D-pelit hyvin, ja ei ole kysymyksiä. Voin vain ajatella, että näytönohjain kuljettajan on jotenkin ei toimi oikein, enkä tiedä mitä tehdä. Alkuperäinen tiedot: Intel Quad Core 2.33Ghz, 1G DDR2 RAM X 2, Western Digital 640G SATA-kiintolevy, GeForce 9800 GT PCIe Video Card. Varaosien kovalevyn kanssa puhdas asennus ja graafisia kysymyksiä on Seagate 160G SATA. Kaikki apu tervetullutta. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Oli samantapainen kysymys aiemmin uudelleenasentamistoiminnot kaikki uusimmat piirisarja kuljettajat emolevyn päättäjien verkkosivuilla korjasin sen.