![]() |
|
| |||
| |||
| Ik had een reserve harde schijf handig, dus ik dacht dat ik zou schone installatie Vista en zie hoe het ging. Hetzelfde systeem, andere harde schijf, maar om een of andere reden kan ik niet de graphics draait goed. Ik installeerde Vista zonder problemen. Ik heb alle noodzakelijke stuurprogramma's, inclusief de meest recente driver voor mijn Nvidia GeForce 9800 GT videokaart. Toch standaard Aero is uitgeschakeld, en dingen leek een beetje schokkerig en vreemd. De Windows Experience Index nominale de processor, RAM en Primary Hard Disk een 5,9, maar Graphics and Gaming Graphics enkel tarief 1.0. Hetzelfde systeem, met zijn originele harde schijf, nominaal alle 5.9. Het 3D-games loopt goed, en heeft geen problemen. Ik kan alleen maar denken dat het stuurprogramma van de videokaart is een of andere manier niet goed werkt, en ik weet niet wat te doen. Originele specs: Intel Quad Core 2.33Ghz, 1G DDR2 RAM X 2, Western Digital 640G SATA Hard Drive, GeForce 9800 GT PCIe videokaart. De reserve-harde schijf met de schone installatie en grafische aspecten is een Seagate SATA 160g. Alle hulp welkom. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Had een soortgelijk probleem in het verleden, opnieuw installeren van de nieuwste chipset drivers van je moederbord makers website vaste het.
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Schone installatie van XP op laptop W / nieuwe HDD, maar geen vaste schijf wordt gedetecteerd. Newb Mistake? | Mle4me | Windows besturingssystemen | 2 | 24 september 2009 12:07 |
| Windows Vista schoon installeren | timzl | Windows besturingssystemen | 10 | 21 Jan 2009 02:37 |
| Schone installatie van Vista | vman01234 | Windows besturingssystemen | 1 | 21 Jan 2009 02:02 |
| Hulp nodig met de schijf te installeren, macht kwesties | mtags244 | Drives & Removable Media | 6 | 8 Jan 2008 14:18 |
| Schone installatie xp | adrian1982 | Windows besturingssystemen | 4 | 19e sep 2007 14:56 |
| Thread Tools | |
| |