![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg hadde en ekstra harddisk hendig, så jeg trodde jeg hadde rent installere Vista, og se hvordan det gikk. Samme system, annen harddisk, men av en eller annen grunn kan jeg ikke få grafikk kjører riktig. Jeg installerte Vista uten problem. Jeg installert alle nødvendige drivere, inkludert de nyeste Nvidia-driver for mitt GeForce 9800 GT skjermkortet. Likevel standard Aero ble deaktivert, og ting virket litt hakkete og rart. Windows Experience Index karakter prosessor, RAM og Primær harddisk en 5.9, men Grafikk og Gaming Grafikk bare rate 1.0. Det samme systemet, med sine originale harddisken vurdert alle 5.9. Det kjører 3D-spill, og har ingen problemer. Jeg kan bare tenke at skjermkortet driver en eller annen måte ikke opererer på riktig måte, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Opprinnelig spesifikasjoner: Intel Quad Core 2,33 GHz, 1G DDR2 RAM X 2, Western Digital 640G SATA-harddisk, GeForce 9800 GT PCIe-skjermkort. Den reservedeler harddisk med ren installasjon og grafiske problemer er en Seagate 160G SATA. Hjelp verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hatt et lignende problem i det siste, installere alle de siste brikkesettet driverne fra hovedkortet makers nettsted fikset det.