![]() |
|
| |||
| |||
| Jag hade en ledig hårddisk händig, så jag trodde jag skulle ren installera Vista och se hur det gick. Samma system olika hårddisk, men av någon anledning kan jag inte få grafiken igång ordentligt. Jag installerade Vista utan problem. Jag har installerat alla nödvändiga drivrutiner, inklusive de senaste Nvidia drivrutin för mitt GeForce 9800 GT grafikkort. Men som standard Aero var funktionshindrade, och det verkade lite hackig och konstigt. Windows Experience Index betyget processor, RAM och Primär Hårddisk en 5,9, men Graphics & Gaming Graphics enda sats 1.0. Samma system, med dess ursprungliga hårddisken nominella alla 5.9. Det går 3D-spel, och inte har några frågor. Jag kan bara tro att grafikkortet föraren på något sätt inte fungerar, och jag vet inte vad jag ska göra. Original Specs: Intel Quad Core 2,33 GHz, 1G DDR2 RAM X 2, Western Digital 640G SATA hårddisk, GeForce 9800 GT PCIe Video Card. De reservdelar hårddisk med ren installation och grafiska frågor är en Seagate 160g SATA. All hjälp uppskattas. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hade en liknande fråga tidigare, installera alla de senaste chipset drivrutiner från ditt moderkort beslutsfattare webbplats Fast det.
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Ren installation av XP på bärbar dator W / ny HDD, men ingen HDD upptäcks. Newb misstag? | Mle4me | Windows-operativsystem | 2 | 24 september 2009 12:07 |
| Windows Vista ren installation | timzl | Windows-operativsystem | 10 | 21 januari 2009 02:37 |
| Ren installation av Vista | vman01234 | Windows-operativsystem | 1 | 21 januari 2009 02:02 |
| Behöver du hjälp med skivminnesåtkomst installera, makt frågor | mtags244 | Drives & Removable Media | 6 | 8 januari 2008 14:18 |
| Renlighet installera xp | adrian1982 | Windows-operativsystem | 4 | 19:e sep 2007 14:56 |
| Thread Tools | |
| |