mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Groen en paars lijnen

Reply

Thread Tools
Old 5 okt 2007, 13:28
Nieuw Lid Fractie

Default Groen en paars lijnen

hoi,

ingeschakeld op de computer van vandaag te vinden groene lijnen verticaal op het bureaublad scherm, ze paars over alles wit. ze doen echter verdwijnen wanneer ik de pc in de veilige modus.

Any ideas?

bedankt
Old 5 okt 2007, 13:57
Administrator Group

Ik wil uw grafische stuurprogramma's, bij gebreke daarvan probeer dan een andere grafische kaart.

Mijn Systeem: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Moederbord:
HP nForce 560
RAM Geheugen:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Boordsystemen Geïntegreerde
Sound Card:
5.1 Onboard Geïntegreerde
Hard Drive (s):
250GB 5400RPM SATA300
Optische Drive (s):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Voorraad HP
Koeling:
Voorraad HP
Netwerk / Internet:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView breedbeeld
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 okt 2007, 12:37
Nieuw Lid Fractie

Ik heb hetzelfde probleem, nog steeds niet vast dat wel. Hier zijn enkele dingen die kunnen worden veroorzaakt: Wees er zeker van zijn sprekers niet dicht bij de monitor.
Als u een werkende reserveonderdelen monitor stekker dat in, neem het voor een spin, kan het uw monitor.
Zoals gezegd krijg nieuwste videokaart drivers.
Kunnen worden, omdat uw videokaart is dan verwarming, verwarming problemen hebben invloed op je computer!

Probeer die, anders dan ik weet niet wat er gebeurde kan nodig zijn ter vervanging van uw videokaart. Succes en ik hoop dat ik had enige invloed op deze situatie.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.