mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Grønn og lilla linjer

Reply

Thread Tools
Old 5 oktober 2007, 13:28
New Member Group

Default Grønn og lilla linjer

hei,

slått på maskinen i dag for å finne grønne linjer verticaly på skrivebordet skjermen, de slår lilla over noe hvitt. de gjør imidlertid forsvinne når jeg kjører PCen i sikkermodus.

noen ideer?

takk
Old 5 oktober 2007, 13:57
Administrator Group

Jeg vil oppdatere grafikk drivere, ikke som et annet grafikkort.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 12 oktober 2007, 12:37
New Member Group

Jeg har det samme problemet, har fortsatt ikke fikset det selv. Her er noen ting som kan forårsake dette: Sørg høyttalerne er ikke nær skjermen.
Hvis du har en ledig overvåke plugg som i, tar den for et spinn, kan det være din skjerm.
Som sagt tidligere får nyeste skjermkortdriverne.
Kan være fordi skjermkortet er over oppvarming, oppvarming problemene har innvirkning på din datamaskin!

Prøv dem, annet enn de jeg vet ikke hva happend mai må erstatte skjermkortet. Lykke til og jeg håper at jeg hadde noen innvirkning på denne situasjonen.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Grønne prikker på første man, er Second Fine icu222much Kabinetter & Skjermer 23 10 november 2009 18:03
Light Purple Legg opp bilder Trykt med Canon Pixma 6700d spuddy Digital Imaging & Skrivere 3 21 oktober 2009 05:39
Lille grønne bølgete linjer og Windows ikke lasting polakstanek Windows-operativsystemer 6 12 oktober 2008 10:11
MOBO grønt lys anthonyla65 CPUer, Hovedkort & RAM 7 5 mars 2008 15:18
Hjelp! Skjermen min er grønn og lilla / rosa linjer! Helliex Kabinetter & Skjermer 10 13 oktober 2007 15:43
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.