![]() |
|
| |||
| |||
| hei, slått på maskinen i dag for å finne grønne linjer verticaly på skrivebordet skjermen, de slår lilla over noe hvitt. de gjør imidlertid forsvinne når jeg kjører PCen i sikkermodus. noen ideer? takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil oppdatere grafikk drivere, ikke som et annet grafikkort.
| |||
| |||
| Jeg har det samme problemet, har fortsatt ikke fikset det selv. Her er noen ting som kan forårsake dette: Sørg høyttalerne er ikke nær skjermen. Hvis du har en ledig overvåke plugg som i, tar den for et spinn, kan det være din skjerm. Som sagt tidligere får nyeste skjermkortdriverne. Kan være fordi skjermkortet er over oppvarming, oppvarming problemene har innvirkning på din datamaskin! Prøv dem, annet enn de jeg vet ikke hva happend mai må erstatte skjermkortet. Lykke til og jeg håper at jeg hadde noen innvirkning på denne situasjonen. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Grønne prikker på første man, er Second Fine | icu222much | Kabinetter & Skjermer | 23 | 10 november 2009 18:03 |
| Light Purple Legg opp bilder Trykt med Canon Pixma 6700d | spuddy | Digital Imaging & Skrivere | 3 | 21 oktober 2009 05:39 |
| Lille grønne bølgete linjer og Windows ikke lasting | polakstanek | Windows-operativsystemer | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| MOBO grønt lys | anthonyla65 | CPUer, Hovedkort & RAM | 7 | 5 mars 2008 15:18 |
| Hjelp! Skjermen min er grønn og lilla / rosa linjer! | Helliex | Kabinetter & Skjermer | 10 | 13 oktober 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |