![]() |
|
| |||
| |||
| hej, påslagen dator i dag att finna gröna rader verticaly på skrivbordet skärmen, de vänder lila över något vitt. de gör dock försvinner när jag kör datorn i felsäkert läge. några idéer? tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag vill uppdatera din grafik förare, om detta inte kan prova ett annat grafikkort.
| |||
| |||
| Jag har samma problem, har fortfarande inte fast det ändå. Här är några saker som kan orsaka detta: Var noga med högtalarna är inte i närheten av bildskärmen. Om du har en fungerande reservdelar övervaka plugg att ta det för en dragning, det kan vara din bildskärm. Som sagt få senaste grafikdrivrutinerna. Kan bero på grafikkortet är över värme, uppvärmning problem har påverkar på datorn! Prova dessa, andra än de jag vet inte vad som hände kan behöva byta ut grafikkortet. Lycka till och jag hoppas att jag hade en viss inverkan på situationen. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Gröna prickar på First Mon, är Second Fine | icu222much | Grafikkort & Skärmar | 23 | 10 November 2009 18:03 |
| Ljuslila Lägg upp bilderna tryckta med Canon Pixma 6700d | spuddy | Digital Imaging & Skrivare | 3 | 21 Oktober 2009 05:39 |
| Små gröna vågiga linjer och Windows laddas inte | polakstanek | Windows-operativsystem | 6 | 12 oktober 2008 10:11 |
| MOBO GRÖNT LJUS | anthonyla65 | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 5 mars 2008 15:18 |
| Hjälp! Min bildskärm har grönt och lila / rosa linjer! | Helliex | Grafikkort & Skärmar | 10 | 13 oktober 2007 15:43 |
| Thread Tools | |
| |