![]() |
|
| |||
| |||
| Godt. Im bygge min egen computer. sidste gang jeg har bygget det, min far valgte dele. Men, IM stukket. Jeg dont kende hvad grafikkort. Jeg ønsker at få enten 9600GT (nvidia) http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=356 Den X1950 (Radeon) http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=404 Eller HD 3870. http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=416 Min første tanke var 9600 GT, men HD 3870 har bedre specs. Please hjælp mig med at vælge. Jeg ved, at syge har brug for en anderledes bundkort til Nvidia eller Radeon. (AMD proccesor). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Id holde sig væk fra 1950 sit et godt kort, men får en smule træt nu, de to andre kort er okay, og jeg tror det vil komme ned til enten dit en ATI eller NVIDIA type hvorfor du får brug for en ny m / b er det AGP?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen idé. im picking grafikkort først. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 9600GT. Funktionelt ækvivalent til et 8800GT, billigere end de 3.870, og generelt en bedre kort (men ikke meget).
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "ikke meget" er rigtigt. det var designet til at juuuust slå de 3.870 i alle benchmarks. Der er stadig et eller to små områder, hvor de 3.870 trækker et hoved en lille smule, men andre steder er det slået af de 9.600. Jeg kan stå inde for, hvor godt de 9.600 er. det er en stærk aktør. Jeg elsker det. get it. lige nu.
| |||
| |||
| 8.800 er det bedste der 3.870 har gode specs, men Shader Clock isnt høje som er nødvendig for den nye race af spil fx crysis skubber shader til det yderste. 9.600 er et godt kort, men kun har 64 stream processorer 8.800 har 112 stream processor så jeg anbefale en 8.800, men hvis dine budgetter stramme gå til 9.600 |
|
| |||
| |||
| oh og stream processor = en af de vigtigste ting lol |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hjælp til at vælge mellem 2 laptops? | chilloutcolin | Laptops, Mobiles & PDA'er | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Brug for hjælp til at vælge PC | bauer24 | General Hardware Chat | 1 | 31 august 2009 12:43 |
| Hjælp med at vælge Host | mbonwick | Web Design, Hosting & SEO | 5 | 22 februar 2008 04:04 |
| Hjælp vælge bundkort | TheDre | CPU, bundkort og RAM | 3 | 18 januar 2008 17:28 |
| Ønsker du at opgradere mine ram, men ikke sikker på, om im vælge rigtige. | Rigelig | CPU, bundkort og RAM | 6 | 14 januar 2008 15:10 |
| Thread Tools | |
| |