![]() |
|
| |||
| |||
| Vel. Im bygge min egen datamaskin. sist gang jeg bygde den, min far valgte deler. Men im stuck. Jeg dont vite hva grafikkortet. Jeg ønsker å få enten 9600GT (nvidia) http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=356 Den x1950 (RADEON) http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=404 Eller HD 3870. http://www.overclockers.co.uk/showpr...=56&subcat=416 min første idé var 9600 GT, men HD 3870 har bedre spesifikasjoner. Vennligst hjelp meg å velge. Jeg vet at syke trenger et annet hovedkort for Nvidia eller RADEON. (AMD proccesor). |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Id opphold fra 1950 sin gode kort, men får litt sliten nå, de andre to kortene er bra og jeg tror den vil komme ned på enten et ATI eller NVIDIA type hvorfor du trenger en ny m / b er det AGP?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| |||
| |||
| Jeg har ingen anelse. im rørt grafikkort først. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 9600GT. Funksjonelt equiv til 8800GT, billigere enn 3870, og generelt en bedre kort (men ikke av mye).
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| "ikke av mye" er riktig. det ble laget for å juuuust slå 3870 i alle tester. det er fortsatt en eller to små områder hvor 3870 trekker en leder en liten bit, men alle andre steder den er slått av 9600. Jeg kan gå god for hvor god 9600 er. det er en sterk utøver. Jeg elsker det. få det. akkurat nå.
| |||
| |||
| 8800 er det beste en det 3870 har gode spesifikasjoner, men shader clock isnt høy som kreves for ny type spill f.eks crysis skyver shader til det ekstreme. 9600 er et godt kort, men har kun 64 stream-prosessorer 8800 har 112 stream-prosessor så jeg anbefaler en 8800 men hvis budsjettene stramt går for 9600 |
|
| |||
| |||
| oh og stream prosessor = en av de viktigste tingene lol |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hjelp velge mellom 2 bærbare PC? | chilloutcolin | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 11 oktober 2009 08:26 |
| Trenger du hjelp til å velge PC | bauer24 | General Hardware Chat | 1 | 31 august 2009 12:43 |
| Hjelp med å velge Host | mbonwick | Web Design, hosting & SEO | 5 | 22 februar 2008 04:04 |
| Hjelp til valg av hovedkort | TheDre | CPUer, Hovedkort & RAM | 3 | 18 januar 2008 17:28 |
| Ønsker du å oppgradere ram men ikke sikker på om im velge rette. | Ample | CPUer, Hovedkort & RAM | 6 | 14 januar 2008 15:10 |
| Thread Tools | |
| |