![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Ok, lad mig starte ud med at sige, jeg har ingen idé om, hvad fanden jeg gør det nogen form for hjælp der skal gives som om du henvender dig til en idiot:) Jeg har installeret et HD 4670 i min pc går efter mine andre grafikkortet døde på mig. Jeg har downloadet driveren til det, fra tre forskellige steder, og hver gang, intet hjælper. Det vil sige, installationen er færdig, men computeren ikke genkender kortet findes. Programmet er ikke fundet under programfilerne, hvor det har angiveligt installeret. Og computeren er stadig vise de andre kort, som bliver installeret, selv om jeg har slettet programmet. Ikke sikker på hvad du måske brug for at vide for at hjælpe mig, men bare lade mig vide, og jeg vil gøre mit bedste for at give dig information. tak !!!!!!!!!! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gå til Kontrolpanel -> System -> Enhedshåndtering, efter hvad der står under Skærmkort. Ligeledes vil der ikke være nogen "program" andre end bilister, som vil være tilgængelig under Kontrolpanel.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|