mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

HD 4670 Installeer Help - Computer niet herkent de kaart bestaat

Reply

Thread Tools
Old 23 mei 2009, 06:44
Nieuw Lid Fractie

Hallo

Ok, laat ik beginnen met dit uitschakelen door te zeggen Ik heb geen idee wat ik doe dus elke hulp moet worden gegeven, alsof je een idioot bent aanpakken:)

Ik installeerde een HD 4670 op mijn pc gisteren na mijn andere grafische kaart overleden op mij.

Ik heb gedownload van de bestuurder voor deze afkomstig zijn van drie afzonderlijke plaatsen en elke keer als er niets helpt.

Het zal zeggen dat de installatie is voltooid, maar de computer niet herkent de kaart bestaat. Het programma is niet gevonden in het kader van de program files waar zij zogenaamd geïnstalleerd. En de computer is nog steeds met de andere kaart worden geïnstalleerd maar ik heb het programma geschrapt.

Niet zeker weet wat je moet weten om me te helpen, maar laat het me weten en ik zal mijn best doen om u de informatie.

thanks !!!!!!!!!!
Old 23 mei 2009, 06:55
Donor Groep

Ga naar Configuratiescherm -> Systeem -> Apparaatbeheer, na wat het zegt onder Beeldschermadapters.

Ook zal er geen "programma", andere dan bestuurders die toegankelijk zal zijn in het kader van het Control Panel.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.