mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

HD 4670 Installer Hjelp - Computer ikke gjenkjenner kortet eksisterer

Reply

Thread Tools
Old 23 mai 2009, 06:44
New Member Group

Default HD 4670 Installer Hjelp - Computer ikke gjenkjenner kortet eksisterer

Hallo

Ok, la meg begynne med å si jeg har ingen anelse om hva jeg gjør slik hjelp skal gis som om du ta en idiot:)

Jeg installerte en HD 4670 i min pc igår etter mitt andre grafikkort døde på meg.

Jeg har lastet ned driveren for dette fra tre forskjellige steder, og hver gang ingenting hjelper.

Det vil si at installasjonen er fullført, men maskinen ikke gjenkjenner kortet eksisterer. Programmet er ikke funnet under programfiler, der den har som skal installeres. Og maskinen er fortsatt det andre kortet som blir installert selv om jeg har slettet programmet.

Ikke sikker på hva annet du trenger å vite for å hjelpe meg, men bare gi meg beskjed og jeg vil gjøre mitt beste for å gi deg informasjon.

takk !!!!!!!!!!
Old 23 mai 2009, 06:55
Donor Group

Default HD 4670 Installer Hjelp - Computer ikke gjenkjenner kortet eksisterer

Gå til Kontrollpanel -> System -> Enhetsbehandling, post hva det står under Skjermkort.

Også det vil ikke være noen "program" enn førere som vil være tilgjengelig under Kontrollpanel.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.

Min System: 日夏子

Prosessor (er):
Core 2 Duo E6400 2,13 -> 3.01ghz
Hovedkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM-minne:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (er):
80 GB + 500 GB
Optisk stasjon (er):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Cooling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Nettverk / Internett:
Qwest
Skjerm (er):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Jeg har ingen Internett-tilkobling, og Min datamaskin ikke gjenkjenner modemet Hjelp Vær Alxvga80 Nettverk, modem og VoIP 12 10 juli 2009 16:23
Min datamaskin vil ikke gjenkjenne min harddisk joreel Drivere og flyttbare medier 0 15 juni 2009 08:52
Computer doesnt Kjenner Diskettstasjon deryck små Drivere og flyttbare medier 1 31 mai 2009 05:28
Gikk til å installere en 2dre grafikkort, nå maskinen ikke vil slå på ... AFCop General Hardware Chat 11 14 nov 2008 06:15
Datamaskinen vil ikke gjenkjenne eller Burn Blank CDer jessicalynn Drivere og flyttbare medier 3 19 juni 2008 06:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.